Permalänk
Medlem

bioshock hackar =S

Hej är det bara jag som upplever att spelet "bioshock" hackar =S det hackar till var tioende sekund ungefär eller när jag ska gå till nytt ställe i spelet, och när det kommer fiender hackar det som bara den, ja vill påpeka att alla andra spel flyter på hur bra som helst. min dator spec är:

PROCESSOR: Q6600 2.40ghz

MODERKORT: ASUS P5Q-E

RAMMINNE: Corsair ddr2 6400 4096mb

GRAFIKKORT: Geforce 8800GTS 512mb 1

HÅRDDISK: SEAGATE 320gb SATA2

NÄTAGG: CORSAIR 650TX [650W]

.

Permalänk

Testa uppdatera grafikkortets drivrutiner. Prova med att patcha spelet?

Permalänk

Låter som ett problem med minnet. Att du inte får ut full prestanda.
Fast det kan även bero på för hög upplösning/stora texturer.
Högsta inställningar kan vara krävande..

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

I vilken upplösning spelar du i?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Har oxå märkt av det du säger, väldigt diskreta men ändå störande små hack...

Visa signatur

Q6600 G0 @ 3,0 GHz| 4 Gb OCZ PC6400 | Gigabyte P35-DS3 | Inno3D 8800GT OC | Hitachi Deskstar 500 GB | Arctic Cooling Freezer 7 PRO| Corsair 450VX | Aerocool Extremengine 3T

Permalänk
Medlem

Kolla på hårddisklampan på chassit, blinkar den till samtidigt som det hackar till på skärmen? Om den gör det så betyder det att det är någonting hårddisken gör som orsakar hacket.

Permalänk
Medlem

jag vill också säga att det är enbart i detta spel! crysis m.m flyter helt utan problem! jag spelar i 1024x768, och det blir samma hackande ovastt högsta elr lägsta grafik =S

Permalänk
Medlem

Är samma sak för mig, skrev även om detta för ett par månader sen men ingen kom med direkta svar. Spelar ingen roll om man spelar på högsta eller lägsta, spelet hackar ändå. tyvärr blev spelet lidande och jag spelade ungefär bara i 30 minuter. har inte startat spelet sen dess.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04