Steam Valve - kan inte regga mig

Permalänk

Steam Valve - kan inte regga mig

Tja,

Antagligen är jag inkompatibel med ånga

Har försökt att regga mig i 3 dagar. Fyller i formuläret och det säger att min namn är ledigt. Trycker "Create Account" - händer ingenting(väntat i 2-3 min) - trycker igen då den säger "Creation failed try again another time".

?: Är det bara jag som tycker deras "anti robot" text är väl svårläst??? Man vet inte ens hur många tecken man skall försöka hitta i sörjan....

Är det någon här som har reggat sig på steam på sistone?

// Lazzerman

Permalänk

Re: Steam Valve - kan inte regga mig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazzerman
Tja,

Antagligen är jag inkompatibel med ånga

Har försökt att regga mig i 3 dagar. Fyller i formuläret och det säger att min namn är ledigt. Trycker "Create Account" - händer ingenting(väntat i 2-3 min) - trycker igen då den säger "Creation failed try again another time".

?: Är det bara jag som tycker deras "anti robot" text är väl svårläst??? Man vet inte ens hur många tecken man skall försöka hitta i sörjan....

Är det någon här som har reggat sig på steam på sistone?

// Lazzerman

Reggade mig igår, för Total War demot, funkade hur bra som helst.

Du kanske inte har den senaste versionen av steam?

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Du kanske inte har den senaste versionen av steam?

Vad jag vet så behöver man inte installera STEAM förrän efter man har registrerat sig på sidan.

Jag hade själv problem att registrera ett konto när jag tänkte köpa GTA IV via STEAM. Faktiskt så lyckades jag aldrig registrera ett konto. Så jag fick överta kontot från en kompis istället. =/

Permalänk

Tja,

Tack för era svar! Kan man regga sig via Steam klienten? Kanske funkar bättre än på deras sajt... har testat både med IE och FireFox utan framgång.

Får ta en stadig Whisky innan jag provar nästa gång!

Mvh Lazze

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazzerman
Tja,

Tack för era svar! Kan man regga sig via Steam klienten? Kanske funkar bättre än på deras sajt... har testat både med IE och FireFox utan framgång.

Får ta en stadig Whisky innan jag provar nästa gång!

Mvh Lazze

Jag laddade först ner Steam klienten och när den var installerad fick jag en förfrågan om att skapa ett nytt konto eller logga in på ett existerande.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk

Tack! Får prova det ilväll efter att jag avnjutit senaste Sarah Connor, så man slipper höra melodilösfjantiskvalet!

// Lz