Permalänk

Bankrån i nynäs, igen

Nån annan som vet om bankrånet som va här i nynäs imorse? åkte förbi påväg till gymnasiet så ser man att handelsbanken står å brinner lite och en bil står å brinner utanför oså går rånarna ut och är helt lugna, går in i bilen och sakta kör iväg. Sen när bussen vänt nere vid stationen så ser man hur lågorna slår runt lite överallt.

Jag tyckte det var vackert. Vad tycker ni?
Om ni inte hört om det än så får ni nog höra på nyheterna eller något där de kommer tala om hur läskigt o hemskt det var. Själv satt jag o fnissade på bussen.

Kunde inte hitta nån bättre sektion än den här, vettefan om de ens passa här, men men.

Permalänk

Ehm, borde du inte kontakta polisen om du såg något som du tror kan vara av intresse?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Re: Bankrån i nynäs, igen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
Nån annan som vet om bankrånet som va här i nynäs imorse? åkte förbi påväg till gymnasiet så ser man att handelsbanken står å brinner lite och en bil står å brinner utanför oså går rånarna ut och är helt lugna, går in i bilen och sakta kör iväg. Sen när bussen vänt nere vid stationen så ser man hur lågorna slår runt lite överallt.

Jag tyckte det var vackert. Vad tycker ni?
Om ni inte hört om det än så får ni nog höra på nyheterna eller något där de kommer tala om hur läskigt o hemskt det var. Själv satt jag o fnissade på bussen.

Kunde inte hitta nån bättre sektion än den här, vettefan om de ens passa här, men men.

Ja, småbarn brukar tycka saker som inte är roliga är roliga.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

ja självklart är man ett litet barn för man tycker nå sånt e kul.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
ja självklart är man ett litet barn för man tycker nå sånt e kul.

Precis, bra att vi kan enas

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Precis, bra att vi kan enas

.... touché

nä men ja tyckte de va häftigt iaf. undra bara vad andra tyckte om händelsen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
.... touché

nä men ja tyckte de va häftigt iaf. undra bara vad andra tyckte om händelsen.

Förmodligen tycker de att det är rätt hemskt att folk som arbetar på banken blivit utsatta för rån. Lär vara rätt många skärrade människor där. Samt materialskador verkar det ju blitt. Så det är lite illa att tycka det är häftigt.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Kanske därför mina kollegor i Nynäs aldrig svarade när jag ringde dom i dag. De var helt enkelt skärrade över denna händelse, eller något. Jävla puckon som inte kan svara i telefon under en hel dag...

Ehm, rånet ja. Tråkigt. Inte häftigt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MattiasHoken
.... touché

nä men ja tyckte de va häftigt iaf. undra bara vad andra tyckte om händelsen.

DU kan prata av dig här www.bris.se

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk

lite ledsna ni blir.

Permalänk

Shit happens, life goes on.

Tbh. Tror inte det finns så många från Nynäshamn som just hänger här och orkar svara ? Inte direkt största staden i Sverige.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden lyfter inte utan bara spårade ur och man kan fråga sig vad trådskaparen vill med tråden?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

ja undra vad andra tyckte om händelsen, har jag redan sagt.

Permalänk
Sötast

Och det har väl besvarats.

Man tycker inte det är roligt att folk har blivit utsatta för rån, möjligt att någon har blivit skadad, vissa kan få bestående psykiska men och allt möjligt.

Men visst, wow vad coolt!...

öh

Permalänk
Hedersmedlem

Den här tråden är inte på väg någonstans än till ett flamewar. Jag stänger den i förebyggande syfte.

*tråd låst*

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)