Permalänk
Medlem

Nya Counter Strike?

Det har gått 5 år nu. När kommre nya Counter Strike?

Permalänk
Medlem

Varför behövs det? ^^

Permalänk
Medlem

när half life 3 kommer

Permalänk
Medlem

Dem behöver aldrig göra ett nytt cs, 1.5 och 1.6 är de bästa redan !

Visa signatur

Antec Three Hundred | Corsair 650 | Intel Core I7 920 @ 3.00Ghz | Asus P6T | Kinston HyperX 4GB | GTX 275 OC Twin Force | Corsair X32 2.5" SSD | Seagate 500GB | Benq 24" HD
|- Iphone 3GS 16GB VIT -|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramerix
Dem behöver aldrig göra ett nytt cs, 1.5 och 1.6 är de bästa redan !

Det har du rätt i!

Permalänk
Medlem

Borde nog komma ett nytt när HL3 kommer. Tycker dock source är riktigt bra än. Gillar inte alls 1.6 längre, känns som värsta crap spelet. Inga proportioner eller nåt.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

1.6 rocks!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

1.6 känns som ett spel för alla fjortisbönder.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
1.6 känns som ett spel för alla fjortisbönder.

Säger du det för att du inte kan spela de själv eller tkr du det är ett kast spel ?!:P

Visa signatur

Antec Three Hundred | Corsair 650 | Intel Core I7 920 @ 3.00Ghz | Asus P6T | Kinston HyperX 4GB | GTX 275 OC Twin Force | Corsair X32 2.5" SSD | Seagate 500GB | Benq 24" HD
|- Iphone 3GS 16GB VIT -|

Permalänk
Medlem

source funkar bra för mig, behövs väll inte nåt nytt cs. själv tkr jag 1.6 är riktigt kast och jag fattar inte hur folk fortfarande kan spela de spelet.

själv tkr jag dom ska uppdatera source motorn i css så att den stödjer duelcore och tar hjälp av grafikkorte mer än nu. och de sägs vara på väg nya uppdateringar så att den stöjder duel core och att det blir en till model i t o ct att välja på.

för den som vill läsa http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=803052

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Medlem

1.6 säger folk har mer känsla haha, måste va ironi i det, själv spelar jag dagligen en del CSS. Bra mkt roligare enligt mig iaf.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Inaktiv

Som sagts så kommer troligen nästa CS när Half-Life 3 kommer.

Permalänk
Avstängd

alltså i 1.6 så är ju Granaterna större än gubben lixom, inget som hänger ihop när man spelar, sen kan man haxxa genom en 3meter tjock betong pelare! känns itne så realistiskt.

men jag lirar både 1.6 och CCS men föredrar nog CSS

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramerix
Säger du det för att du inte kan spela de själv eller tkr du det är ett kast spel ?!:P

Självklart kan jag spela det, fast jag föredrar CSS om det måste vara CS annars så är Quake 3 roligare och bättre gjort än alla CS

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

lol
1.6 ftw

Permalänk
Inaktiv

Ni får väl kika på Cod4 promod sålänge...

Permalänk

1.6 ska det vara.
source är hur störande som hellst, hitboxarna är helt f*ckade
http://www.youtube.com/watch?v=fdRpYaQA8cU&feature=related

inte min film, men visar precis det jag menar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thowsen
1.6 ska det vara.
source är hur störande som hellst, hitboxarna är helt f*ckade
http://www.youtube.com/watch?v=fdRpYaQA8cU&feature=related

inte min film, men visar precis det jag menar

Hur är det med 1.6:an? Vill göra se en film på det eller finns det?

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem

SOURCE ÄGER 1.6 !!!!!!!

Visa signatur

Core i7 920 @ 3,8 Ghz | Noctua NH-U12P se1366 | P6T Deluxe | Corsair 6GB 1600 Mhz | ASUS GTX 295 | WD Caviar Blue 640 GB | WD Velociraptor 300 GB |Windows 7 Ultimate x64 RC | 3D Mark Vantage: 24 887 poäng | -----> Galleri <-----

Permalänk
Medlem

En uppdatering av sourcemotorn hade inte varit fel, gärna med mer fysik.

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem

Jag spelar själv 1.6 och föredrar det jämfört med source.

Tydligen är 1.6 ett bättre spel eftersom i dom allra största turneringarna så är det 1.6 som liras. INTE source. Rätta mig om jag har fel?

Har ingenting emot source men som sagt: 1.6 är bättre för tillfället.

Visa signatur

PC: I7 9700K @ 5 Ghz - Asus strix z390-f gaming - 32GB 3600mhz Gskill - KF2A RTX3080 - Samsung pro 1TB SSDx2
GEAR: Logitech G915 TCK - Logitech G Pro superlight - Logitech G PRO X - Samsung 240hz 32"

Permalänk
Medlem

Själv var jag med från cs 0.53 beta eller nåt sånt .. då var cs roligt .. med vänner på lan .. sedan förvandlades CS & hela communityn till skräp. Alla ska ha såna 1337 klannamn, wannabees, tvångstankar att vara-med-i-en-klan-annars-kan-jag-inte-leva, boom-headshot etc allt blev så djävla lamt. Kommer inte att röra cs med tång ens..

Blir det någon ny CS så blir det med "Half-life 3" om / när den kommer.

Visa signatur

* Lär dig använda SÖK funktionen först!
* Det heter verkar INTE värkar och rosa INTE råsa FFS.

Permalänk
Medlem

Spelar CSS för att det är skönt lir. CS 1.6... ja, kan dem inte släppa CS 1.6 i senaste sourcemotorn? Det lär hålla i 5 år till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Spelar CSS för att det är skönt lir. CS 1.6... ja, kan dem inte släppa CS 1.6 i senaste sourcemotorn? Det lär hålla i 5 år till.

Om du läser lite försäljningssiffror så ligger CS 1.6 varje gång på top10. Att hålla kommer det nog göra.

Permalänk
Medlem

Counter-Strike 1.5
Counter-Strike 1.6
Counter-Strike Condition Zero
Counter-Strike Source

Vad väntar du på?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alelale
Det har du rätt i!

ne fy fan

Permalänk
Medlem

jag vill se ett cs med 1.6 hitbox med en uppdaterad source motor:)

btw, 1.6 :EGER!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lindbergski
Jag spelar själv 1.6 och föredrar det jämfört med source.

Tydligen är 1.6 ett bättre spel eftersom i dom allra största turneringarna så är det 1.6 som liras. INTE source. Rätta mig om jag har fel?

Har ingenting emot source men som sagt: 1.6 är bättre för tillfället.

Det har ju o göra med att det är POPULÄRARE, inte rent tekniskt bättre

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thowsen

1.6 ska det vara.
source är hur störande som hellst, hitboxarna är helt f*ckade
http://www.youtube.com/watch?v=fdRp...feature=related

inte min film, men visar precis det jag menar

HAHA! Det var de sämsta jag har sett faktist Att de är fejk tror jag dock inte, men när man tittar på den filmen så framstår det precis som om det är så ALLTID, vilket jag garanterat kan säga är BS (: Att de är source motorn som är problement kan vi iaf stryka, testa bara modden Insurgency så ska ni få se på stabil hitbox (:

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | AMD Phenom II X6 1100T BE @ 3.6GHZ stock volt | Asus Crosshair IV Formula | 8GB Corsair DDR3 1600Mhz | HD 5870 + VF3000A | Cooler Master Real Power 620W | Samsung 840 Pro 256GB |
Submerged Computer Bygglogg

Permalänk
Medlem

Varför vill man ens ha ett nytt CS? Det är ju världens mest enformiga spel, med tråkiga banor, ett enda spelsätt och världens sämsta community. Spelet må ha varit top of the notch 1999, men knappast 2009.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Varför vill man ens ha ett nytt CS? Det är ju världens mest enformiga spel, med tråkiga banor, ett enda spelsätt och världens sämsta community. Spelet må ha varit top of the notch 1999, men knappast 2009.

Alltså enformigt är ju dom flesta spelen, man klarar ut dom en gång sen ska man göra samma sak igen, det är ju typ vad alla spel handlar om, sen så har ju CS lyckats att hänga med riktigt länge vilket tyder på att det är så folk vill ha det och tydligen inte tycker att det är så enformigt!

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]