Diablo 2 liknande spel

Permalänk

Diablo 2 liknande spel

Jag gillade verkligen Diablo 2 men jag har tröttnat på det och börjat med wow men nu undrar jag om det finns nåt bra diablo 2 liknande spel som inte är titan quest eller immortal throne ?

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

drakar och demoner typ ett svenskt diablo dock så är det väldigt svårt att få tag på

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Medlem

Sacred 2.

Ett av dom bättre spel jag kört på senare tid.

Permalänk
Medlem

Diablo3! ^^ (när det nu släpps)

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk

Dungeon Siege 1 och 2
Dawn of Magic
Loki
Avencast
Silverfall

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Medlem

Titan Quest är som en kopia av diablo

Permalänk
Medlem

Baldurs Gate spelen kanske?
Inte så jätte lika iofs, men hyfsat...

Permalänk
Avstängd

diablo 1?

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warfaren
Baldurs Gate spelen kanske?
Inte så jätte lika iofs, men hyfsat...

Baldurs Gate är ju inte ens i närheten av Diablo...

Nån nämnde Dungeon Siege 1 o 2 men dom är inga höjdare direkt. Fullständigt linjärt. Nä, Sacred 2 (och Sacred för den delen) är mycket bättre med den öppna världen. Dessutom så kan man ju spela en Seraphim. I underkläder. Eller High Elf. I ännu mindre underkläder. Och förstås Temple Guardian. Han har inga kläder.

Permalänk
Medlem

Titan Quest är exakt som diablo 2 fast med några nyheter som tex dualclass.

Permalänk

Jag lägger oxå min röst på Titan Quest om du söker extrem hack n' slash musknapps tortyr!

Permalänk
Medlem

minns en gammal diablo klon där man var krigare i asien, spelade demot en gång men det verkade bra, någon som vet vilket det kan vara? eller det såg iallafall asiatiskt ut, med deras speciella hus och kläder och allt!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Divine Divinity är ganska likt, finns en uppföljare till det också har jag för mig.