Permalänk
Medlem

cod 4 promod server

Som sagt söker en sådan server. Har hittat ett par servers men dom har enbart tdm på precis varenda map och jag är ute efter s&d. någon som har någon server att tipsa om?

Permalänk
Avstängd

Har spelat lite promod senaste dagarna.
Vad jag sett finns det väldigt få servrar som har folk inne, jag får upp 2st, ngn rysk o en norsk tror jag.

Ladda ner gamescanner och där kan du filtrera först efter promod och sen efter S&D servrar.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

du kan spela på våran server
Visserligen är det våran war server men du/ni kan ju spela tillsvidare på den så länge vi inte ska ha match osv.

www.swedish-gamers.se

Mvh

Ghost

Visa signatur

[OS: windows vista ultimate] | [Processor: AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, AM2+ Black Edition] | [Mobo: GA-MA790GP-DS4H] | [Graffe: PowerColor ATI HD4870 X2 2GB] | [750w nätagg] | [Cooler Master Haf 952] | [Corsair Dominator 2x2gb 1066mhz] | [500gb WD]

Permalänk
Medlem

glömde kanske säga att det ska vara svenska servers också. tzeghost, tack ska prova.

Permalänk
Medlem

hehe det är en svensk server ^^

Server name: =SG= War Server
Ip adress: slyna.mine.nu:28962

Självklart bara det är fler som lirar och kan sköta sig så äre bara roligare för oss och självklart andra med som är inne och spelar.

rekommenderar att du läser regler och sådant innan. ^^
Enjoy

Visa signatur

[OS: windows vista ultimate] | [Processor: AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, AM2+ Black Edition] | [Mobo: GA-MA790GP-DS4H] | [Graffe: PowerColor ATI HD4870 X2 2GB] | [750w nätagg] | [Cooler Master Haf 952] | [Corsair Dominator 2x2gb 1066mhz] | [500gb WD]

Permalänk
Medlem

Ganska tom server. Sen när jag va där inne så hade ni tdm jag är ute efter enbart search and destroy då jag inte gillar något annat gamemode

Permalänk
Medlem

ah jo vårat lag är inaktivt tillsvidare.
Vi håller på att rekrytera, ska säga till server admin att han fixa SD

Du söker inte klan och har lust att provspela för oss?

Visa signatur

[OS: windows vista ultimate] | [Processor: AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, AM2+ Black Edition] | [Mobo: GA-MA790GP-DS4H] | [Graffe: PowerColor ATI HD4870 X2 2GB] | [750w nätagg] | [Cooler Master Haf 952] | [Corsair Dominator 2x2gb 1066mhz] | [500gb WD]

Permalänk
Medlem

har tyvärr inte tillräckligt med tid för en clan

Permalänk
Medlem

Bagdadcafe har en bra promod server.
Den är svensk, spelas endast S&D på den, men tyvärr är det inte lika mycket folk på den som på deras andra servrar.

IP..
Bagdadcafe promod: bagdadcafe.no-ip.com:28961
Bagdadcafe (mod bagdad, som vanligt fast mer maps): bagdadcafe3.no-ip.com:28960

www.bagdadcafe.se

Permalänk
Medlem

Okej Erik : )

Men som sagt ni är välkomna att lira på våran server när vi inte har PCW eller vanlig träning

Visa signatur

[OS: windows vista ultimate] | [Processor: AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, AM2+ Black Edition] | [Mobo: GA-MA790GP-DS4H] | [Graffe: PowerColor ATI HD4870 X2 2GB] | [750w nätagg] | [Cooler Master Haf 952] | [Corsair Dominator 2x2gb 1066mhz] | [500gb WD]

Permalänk
Skrivet av tzeghost:

du kan spela på våran server
Visserligen är det våran war server men du/ni kan ju spela tillsvidare på den så länge vi inte ska ha match osv.

Swedish Gamers - Home

Mvh

Ghost

nice får en trojan när jag går in på eran hemsida

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wingman92:

nice får en trojan när jag går in på eran hemsida

Jag med,kör du avg också?
Står såhär Exploit link to exploit site type(type 752)
2 gånger:??
Jag kör iofs microsoft security essentials också och den märker inget:)

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......