Starcraft 2, chans till beta!

Permalänk

Starcraft 2, chans till beta!

Hej!

Registrera er på blizzards hemsida, ni behöver inte köpa något eller registrera er med kreditkort.

https://www.blizzard.com/account/creation/tos.xml;jsessionid=...

Bild:
http://www.worldofwar.net/gallery/data/500/Beta_Key_Lottery_f...

Visa signatur

Datorn: i7 3770k, Gigabyte GA-Z77-DS3H, Corsair Vengeance 16gb, Gtx 680, Samsung 830 SSD 256gb, Seagate 1Tb, Fractal design R4, Corsair HX750 750W, DELL U2711.

Studerar: Civilingenjör IT på KTH, började HT 2009 och blir klar sommaren 2014.

Permalänk
Medlem

Hum okey. Hittar inte vart jag signar upp för BETA till SC2. Kan du ge lite n00b guide är du snäll, så man hittar i träsket.

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Medlem

Klart!

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vi0lat0r
Hum okey. Hittar inte vart jag signar upp för BETA till SC2. Kan du ge lite n00b guide är du snäll, så man hittar i träsket.

Man registrerar sig för chans till framtida betor, inte bara starcraft 2

Permalänk
Medlem

men vafan.. skullle ha läst hela tråden >.<

Permalänk

Man får väl signa och hoppas på det bästa Star Craft 2 kommer bli nice som faen
Tack för tipset btw

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk
Avstängd

Detta är inget nytt direkt.
Har varit signad för future betas sen dom öppnade blizzard.com kontosaket med downloadable games osv.

Så minst 6 månader lr något.

Rekommenderar man skaffar ett konto om du har någon form utav blizzard spel, då du bara skriver in din CD-key sen kan du ladda ner spel som wc3 + exp, diablo osv. OCh helt slippa CD och sådant skit.
Helt perfekt.

Du kan även köpa blizzard spel direkt via sidan och ladda ner.

Permalänk
Medlem

Aha nice Vad har dom för priser gentemot butiker då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Rekommenderar man skaffar ett konto om du har någon form utav blizzard spel, då du bara skriver in din CD-key sen kan du ladda ner spel som wc3 + exp, diablo osv. OCh helt slippa CD och sådant skit.
Helt perfekt.

Håller med, på tiden med lagliga alternativ, skivorna tar ju stryk och det är ju då trevligt om företagen inser det och värnar om sina kunder.

Permalänk
Medlem

Registrerat och klart, bra av blizzard att erbjuda sina kunder digital form av spelen

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Har länge tänkt att man kanske skulle lägga in sina spel där. Nu blev det äntligen av också. Nu ska man bara hålla tummarna för att man ska få en betaplats i *något* spel

Permalänk
Musikälskare

*Done*

Gief SC2 Beta key PLOX

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Entusiast

Lade in wc3, SC, d2 + tillhörande expansioner för lite över ett halvår sen när det var nytt. Signade även upp för beta opt-in ungefär samtidigt, jag kommer inte lägga mycket hopp vid att få en beta därifrån dock.

Däremot är det VÄLDIGT skönt att ha alla sina blizzard spel samlade på ett ställe för snabb nedladdning! Bästa är också att det inte krävs någon cd-skiva när man installerat heller när man laddar ner därifrån.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II