Permalänk
Medlem

plocka upp 360 signal

går det att plocka upp en 360 kontroll signal med en bärbar dator (med bluetooth), eller måste man ha motagar grejen som kommer med om man köper windows versonen?

Permalänk
Medlem

mig veterligen använder inte xbox kontrollerna bluetooth... Du får nog köpa en doongle till ändamålet från microsoft

Permalänk
Medlem

De använder IR.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
De använder IR.

Nej, det kan väl inte stämma? Måste väl vara något slags RF eller så?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

det kommer inte att funka hur du än gör de har koder och sådant till kontrollerna.

Permalänk
Medlem

Stämmer evil penguin. Jag som tänkte fel... Den använder RF.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bloppo11
det kommer inte att funka hur du än gör de har koder och sådant till kontrollerna.

Vad menar du? Att de skulle kryptera knapptryckningarna? Det låter väldigt långsökt om du frågar mig. Är det där nåt du bara tror eller har du gjort nån vidare efterforsning? Det låter intressant.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

meh, ville köra GTA iv med xbox kontroll >.<

tack för svaren

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaxc
meh, ville köra GTA iv med xbox kontroll >.<

tack för svaren

Du kan alltid köpa en kontroll med sladd, den fungerar till 100% med datorer också.

MVH //Gorian

Visa signatur

---