kolla kills/deaths på cs

Permalänk

kolla kills/deaths på cs

Vart kollar man sina sammanlagda kills/deaths på cs? är nybörjare på spelet så ...:P

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

håll inne tab o läs av.
Det går inte se hur många du dödat sammanlagt under hela tiden utan bara under tiden du spelat på en server tills de byter karta

Permalänk

jojo, tab vet jag. men jag har hört att andra kollat sina stats under hela sitt cs spelande...o_O

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Jag har spelat cs i 5 år nu, va jag vet så går det inte att få reda på sådant.

Permalänk
Medlem

Men dom menar nog Steam Rating ...

Permalänk

vad innebär det då?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Vissa servrar kör plugins som för statistik. Tror det är 'rank' eller 'stats' man ska skriva för att visa det.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
skippa gärna cs

cs source om du nu måste^^. cs 1.6 e väl rätt förlegat

CSS ??!! :0 CS 1.6 ska det vara!! :D:D

Permalänk
Medlem

om servern du spelar på har pschycostats eller liknande så kan du gå in på serverns hemsida och söka på ditt användarnamn , för att ta reda på kills och massa annat som du åstakommit , fast endast på den servern. något globalt finns ej såvitt jag vet.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alelale
CSS ??!! :0 CS 1.6 ska det vara!! :D:D

Bönder + 1,6 = Sant

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
Bönder + 1,6 = Sant

Då är man klassad bonde då!
Alltså, borde ca. ja, iallfall 3000 pers på DH vara bönder?
Finns det så mycket bönder?

Jag pallar inte starta nån diskution, men jag va bara tvungen att kommentera det där..

Men hur som helst, som någon sa så kan man max se under tiden du spelat på servern.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
Då är man klassad bonde då!
Alltså, borde ca. ja, iallfall 3000 pers på DH vara bönder?
Finns det så mycket bönder?

Jag pallar inte starta nån diskution, men jag va bara tvungen att kommentera det där..

Men hur som helst, som någon sa så kan man max se under tiden du spelat på servern.

Tydligen varför lira ruttet gammalt spel utan kännsla?

Imo

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
Tydligen varför lira ruttet gammalt spel utan kännsla.

Imo

Varför tvinga på alla andra sin egen åsikt och avfärda alla andra som bönder?

Imo

Visa signatur

Don't be a dick.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coll
Varför tvinga på alla andra sin egen åsikt och avfärda alla andra som bönder?

Imo

Har jag tvingat någon?

jävlar va ni går igång är de ett spel eller irl?

Snart kommer moderatorn och rensar

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

CS sparar inte dina totala stats från början, antagligen finns det någon plugin för det dock. Googla på det så hittar du nog nått.

Angående CSS vs. 1.6-debatten:
CSS och CS 1.6 är olika. Exempel på olikheter är att kulspridningen i 1.6 är mycket större än den är i source. Spelen är helt enkelt olika; ingen bättre eller sämre, det har att göra med subjektivitet. Folk har olika smaker och gillar olika saker. Lägg ner den här uråldriga och barnsliga debatten och inse det enkla faktum att folk tycker olika. Spela det ni vill bara.

EDIT: Flashback till Fragbite.

Visa signatur

MB: GA-MA770-UD3 || CPU: Phenom II 940 || GFX: HD6850 1GB || RAM: Corsair PC2-8500 6GB || SSD: Corsair Force 3 || PSU: Corsair TX 650W || Ljud: Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
Tydligen varför lira ruttet gammalt spel utan kännsla?

Imo

För att man tycker det är kul?
Sluta racka ner på folk till höger och vänster, vissa gillar spelet - låt dom spela det.
...Det här börjar nästan likna alla Win VS *Nix diskutioner, pajkastningar till höger och vänster.
..Och nej, jag spelar inte cs.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Avstängd

Spelarenan är nog rätt ställe för dig.
Där rankas allt man gör på alla deras servrar, och på gathers som man lätt går med i. Bra sida för nybörjare/medel.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggeh
För att man tycker det är kul?
Sluta racka ner på folk till höger och vänster, vissa gillar spelet - låt dom spela det.
...Det här börjar nästan likna alla Win VS *Nix diskutioner, pajkastningar till höger och vänster.
..Och nej, jag spelar inte cs.

Har jag förbjudit dom att spela ? :S

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
Har jag förbjudit dom att spela ? :S

Han nämner inte att du har förbjudit heller.
Men det är ju bara kolla på vilken topplista som helst så finns CS 1.6 med på den.
tex. http://www.webhallen.com/topp.php?avd=1&konsol=5&genre=336
Du är bara onödig fattar inte varför du skriver i denna tråd om du inte kan komma med något vettigt. Men är man en snorunge så är man

ont: du kan ju alltid prova /rank när du är inne på en server.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Du är bara onödig fattar inte varför du skriver i denna tråd om du inte kan komma med något vettigt. Men är man en snorunge så är man

Va ditt inlägg så mycket klokare?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Achoth
CS sparar inte dina totala stats från början, antagligen finns det någon plugin för det dock. Googla på det så hittar du nog nått.

Angående CSS vs. 1.6-debatten:
CSS och CS 1.6 är olika. Exempel på olikheter är att kulspridningen i 1.6 är mycket större än den är i source. Spelen är helt enkelt olika; ingen bättre eller sämre, det har att göra med subjektivitet. Folk har olika smaker och gillar olika saker. Lägg ner den här uråldriga och barnsliga debatten och inse det enkla faktum att folk tycker olika. Spela det ni vill bara.

EDIT: Flashback till Fragbite.

Lyssna och lär, smaken e som baken delad och ett avgrundshål där emellan.

Visa signatur

Jigoku

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 93Clocker
Har jag tvingat någon?

jävlar va ni går igång är de ett spel eller irl?

Snart kommer moderatorn och rensar

Mycket riktigt kommer det en moderator och rensar ut medlemmar som inte kan bete sig som vuxna människor.

*93Clocker avstängd*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Jo jag kommer faktiskt ihåg att det fanns någon sida där man kunde ta reda på sin rate. Vet inte om det längre existerar dock. annars brukar tex vanilla och som ngn annan nämnde spelarenan, ha sin egen ranking.

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alelale
CSS ??!! :0 CS 1.6 ska det vara!! :D:D

Hahah, vilken mupp du är

Har ni jämfört hur man kastar granater på CSS och 1.6? Det är ju helt lame på 1.6 jue - therefore: CSS |ownzz| 1.6

Så, nu vet ni det!

(sorry för nördspråket me alla gaytecken )

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Hahah, vilken mupp du är

Har ni jämfört hur man kastar granater på CSS och 1.6? Det är ju helt lame på 1.6 jue - therefore: CSS |ownzz| 1.6

Så, nu vet ni det!

(sorry för nördspråket me alla gaytecken )

Det beror på om man spelar för själva lagtävlandet elr om man spelar för att spela public. I public så är väl css bättre, men få spel slår cs 1.6 när det kommer till clanmatcher.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Det beror på om man spelar för själva lagtävlandet elr om man spelar för att spela public. I public så är väl css bättre, men få spel slår cs 1.6 när det kommer till clanmatcher.

Möjligt. Jag har spelat lite clanmatcher "på lägre nivå" hehh på css, tyckte det gick bättre än på cs1.6 .. aja, som nån sa är ju smaken som baken osv..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Möjligt. Jag har spelat lite clanmatcher "på lägre nivå" hehh på css, tyckte det gick bättre än på cs1.6 .. aja, som nån sa är ju smaken som baken osv..

Det är just det att det kräver många timmars nötande av 1.6 för att ha ngn chans, räcker inte med att aima, man måste kunna spelet rakt igenom också.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Det är just det att det kräver många timmars nötande av 1.6 för att ha ngn chans, räcker inte med att aima, man måste kunna spelet rakt igenom också.

Jo tack.. men jag ser ingen skillnad på det planet mellan css och 1.6. man lär sig ju inte css på en eftermiddag heller

Permalänk
Medlem

/stats, /rank funkar på vissa servers. Vissa har även sidor med stats.
Sen vet jag inte om det finns till just CS 1.6 men till Team Fortress II så finns det
stats "inbäddat" i Steam, kan inte kolla just nu men kolla runt lite! (:

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]