Permalänk
Medlem

Unreal 3

Efter att ha pachat spelet visas nu spelarnas namn ovanpå huvudena i deathmach. Jag vill slippa det. Jag undrar om det går att stänga av det på något sätt?

Permalänk
Medlem

Troligen i options , har du kollat där?

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Troligen i options , har du kollat där?

Nej, har inte sett något i options. Ska kolla en gång till.
Det är tråkigt att det ska förstöta ett så bra spel. Jag kan inte spela om det måste vara så.

Permalänk
Medlem

Unreal 3? När kom det ut? Känner bara till Unreal och Unreal 2.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Offt.
Menar nog Unreal Tournament 3

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

är det nåra här som spelar och på vilken server. Skriv gärna IP

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
Offt.
Menar nog Unreal Tournament 3

Jo, jag vet, men då får han isf skriva "Tournament" också mellan ordet och siffran

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
är det nåra här som spelar och på vilken server. Skriv gärna IP

Nä, men det vore kul o spela deathmatch med några härifrån ;P

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Funkar det det Win7? Demot vill sig inte alls

Visa signatur

Den enda riggen som räknas:
Hagström Swede -> pedalbord

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Nä, men det vore kul o spela deathmatch med några härifrån ;P

Tycker jag oxå... IP någon? Annars kan jag lägga upp server kanske.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Jag är också på en match

Finns en annan ut3 tråd också: http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=83720...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har avinstalerat det och instalerat om Unreal utan patchen.
Jag kan inte spela med den texten som rör sig på skärmen. Jag kan inte spela sådana spel. Jag vill kunna stänga av sådant skit och HUD och vapen och sånt. Skärmen ska vara helt ren i ett FPS spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
Tycker jag oxå... IP någon? Annars kan jag lägga upp server kanske.

Eller jag. Jag har ju till synes Sverige's snabbaste bredband som t.o.m. får Bredbandsbolaget att tappa hakan. Mina personliga rekord på bredbandskollen.se är över 670 Mbit/s på ta emot o nått på 23 Mbit/s på skicka. Visar en bild som jag tog igårnatt efter ett test mot Sundsvall-servern.

Till er som inte fattar ett jota av det där, så kan jag säga som så att en polare till mig som har 24 Mbit ADSL från Bredbandsbolaget, fick 8.23 Mbit/s på ta emot och 0,87 Mbit/s på skicka. Jag har 100/10 Mbit Fiber från Bredbandsbolaget och enligt BBB ska jag endast få ut ~60 Mbit/s på ta emot på Bredbandskollen.

När ska vi lira? Jag skapar som sagt.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Eller jag. Jag har ju till synes Sverige's snabbaste bredband som t.o.m. får Bredbandsbolaget att tappa hakan. Mina personliga rekord på bredbandskollen.se är över 670 Mbit/s på ta emot o nått på 23 Mbit/s på skicka. Visar en bild som jag tog igårnatt efter ett test mot Sundsvall-servern.

http://erik.edgren.nu/images/bredbandskoll/2009-03-27.jpg

Till er som inte fattar ett jota av det där, så kan jag säga som så att en polare till mig som har 24 Mbit ADSL från Bredbandsbolaget, fick 8.23 Mbit/s på ta emot och 0,87 Mbit/s på skicka. Jag har 100/10 Mbit Fiber från Bredbandsbolaget och enligt BBB ska jag endast få ut ~60 Mbit/s på ta emot på Bredbandskollen.

När ska vi lira? Jag skapar som sagt.

hahah... Har oxå 100 lina från BBB.

Ska vi bestämma nån tid.. Kanske imorrn Söndag kl 21:00 så skriver du bara ip i tråden strax innan.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
hahah... Har oxå 100 lina från BBB.

Ska vi bestämma nån tid.. Kanske imorrn Söndag kl 21:00 så skriver du bara ip i tråden strax innan.

Men du har nog inte lika bra lina som vad jag har, trots att du har samma

Visst Jag skapar även ett lösenords-skyddat rum på Koroth på söndag vid nio-tiden. Sprid runt, så blir vi fler ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Jag är gärna på grabbar! du har en "hyfsad" lina iaf edgren!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Avstängd

Jag hakar nog också på om spelet funkar i win 7 x64.Det ger mig en anledning att ta fram den gamla orginalskivan igen.Jag fick virus i mitt xp pro förra veckan så det funkar inte längre:(

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derivator
du har en "hyfsad" lina iaf edgren!

Höhö, tack! Är väldigt stolt över den ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Jag hakar nog också på om spelet funkar i win 7 x64.Det ger mig en anledning att ta fram den gamla orginalskivan igen.Jag fick virus i mitt xp pro förra veckan så det funkar inte längre:(

Inge kul med infekterat operativsystem :/

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Jag hakar nog också på om spelet funkar i win 7 x64.Det ger mig en anledning att ta fram den gamla orginalskivan igen.Jag fick virus i mitt xp pro förra veckan så det funkar inte längre:(

Japp spelet funkar i Windows 7 men tråkigt nog hade jag bättre fps i windows Vista... (!!!)

EDIT: Jag är sugen på en match ikväll Vad sägs om 21.00?
Är det någon som är sugen på att köra voicechat så har jag en murmur server uppe som det bara är att joina

Mumble
Adress: ikaros.thruhere.net

Förresten vad kör ni med för grafik inställningar och hur ser er fps ut?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arius
Förresten vad kör ni med för grafik inställningar och hur ser er fps ut?

Jag kör allra högsta grafikinställningarna med 1280x1024 o får kanske 20-40 FPS. Kollar ej FPS'en, så jag chansar bara, men spelet flyter på riktigt bra.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Jag kör allra högsta grafikinställningarna med 1280x1024 o får kanske 20-40 FPS. Kollar ej FPS'en, så jag chansar bara, men spelet flyter på riktigt bra.

Okej, jag sitter å kör runt medium på 1680x1050 med en fps runt 50 strecket men emellanåt droppar den ner till 30-35 och då känns det inte spelbart längre :S

Det spelar ingen roll om jag drar ner alla grafikinställningarna i botten heller droppar iaf i fps. (Om jag kör 1680x1050 vilket jag mer eller mindre måste då det är min skärms native upplösning)

EDIT: Det här är ju helt sjukt.
Om jag drar ner all grafik i botten så droppar min fps ner till 26 fps på dom öppna ytorna i Shangri La.
Om jag kör med allt på max så droppar jag till 25 fps på samma ställe :S

Hur fungerar den här motorn egentligen? :S

EDIT2: Jackpot!

Efter att ha uppdaterat PhysX samt DirectX till nyaste versionerna så har jag 10 fps mer i min fps!

Starkt rekomenderat åt alla!

PhysX
DirectX

Kom ihåg att avinstallera det gamla PhysX först bara.

Visa signatur