installera wc3 utan skivan

Permalänk
Medlem

installera wc3 utan skivan

Låter dumt kanske men ja har för mig ja läste någon stans att man kunde ladda ner nån sorts installer till wc3 om man bara hadde cd-keyn.

Finns det eller är jag helt ute och cyklar?

har provat å söka:)

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk

eu.battle.net kanske är den tjänsten du är ute efter?

Permalänk
Avstängd

det är nog den, du blir medlem lägger in cdkeyn så kan du tanka hem spelet.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
det är nog den, du blir medlem lägger in cdkeyn så kan du tanka hem spelet.

Hur blir det då när man lirar, kan man lira utan skiva med denna verision?
Det är så att min skiva är så repig att den inte längre går att använda, så det skulle vara fint om detta funkade utan skiva så man kan lira igen.
Då pratar jag såklart om wc3 tft

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

En av dem senare patcherna gör så att du kan spela utan cd

och om du registrerar dig på battle.net och lägger in din cd key kan du ladda ner och installera warcraft 3 därifrån. Gäller samtliga blizzards spel som kräver Cd key

Permalänk
Medlem

fungerar den tjänsten för er? jag får bara "could not connect to tracker" har öppnat portar osv....

Visa signatur

Här är internet.

Permalänk

Den funkade utmärkt för mig! Spelar för fullt på battle.net nu. När får du felmeddelandet?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snorfisk
En av dem senare patcherna gör så att du kan spela utan cd

och om du registrerar dig på battle.net och lägger in din cd key kan du ladda ner och installera warcraft 3 därifrån. Gäller samtliga blizzards spel som kräver Cd key

Trevligt trevligt, det ska testas

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Jag får felmeddelandet när jag startar Blizzard downloader, på connection info så finns det dessutom bara en peer som antagligen är blizzards standard.

Har även testat DMZ, installerade om datorn för några dagar sen och vågade mig på att testa utan antivirus.

Visa signatur

Här är internet.