Handla online från Itlagret.com

Permalänk

Handla online från Itlagret.com

Hej, jag hittade några produkter på itlagret.com som var billiga.

Tänkte höra om det är någon här som har handlat där tidigare? Hur är era erfarenheter?

Mvh
Rupert Pupkin

Permalänk

Suck.. orkar inte ens kommentera. Registerad mars 2009?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk

Har inte kollat in sidan nu, men går de o beställa via postförskott ere väll bara o köra på de isånnafall. Jag skulle vara försiktig med att betala i förskott..

Permalänk
Medlem

Postförskott innebär ingen som helst ökad säkerhet gentemot förskottsbetalning.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
It-lagret
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Suck.. orkar inte ens kommentera. Registerad mars 2009?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rupertpupkin
Hej, jag hittade några produkter på itlagret.com som var billiga.

Tänkte höra om det är någon här som har handlat där tidigare? Hur är era erfarenheter?

Mvh
Rupert Pupkin

Hej Rupert.
Vi har ju även faktura 10 dagar om det känns osäkert att handla hos oss.

Mvh
Daniel
Itlagret Sverige

Visa signatur

Dator: INTEL C2D E8500, Biostar T-Power I45, 4 gb OCZ Reaper X, evga 9800GX2 SC, WD raptor 74, WD cav 1TB, Cyper Snipa Stinger, razer lycosa, CM Cosmos 1000, acer P223w 22"

Permalänk

Hej Daniel!

Det är ju oftast bra om man visar organisationsnummret någonstans på sidan så kan eventuella kunder kolla upp det om de är osäkra.

Lycka till med företaget.

Permalänk

Hej Daniel,

Bra att få kontakt direkt med dig här.

Hur stor är fakturaavgiften om jag väljer det betalningssättet?

Mvh
Rupert

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rupertpupkin
Hej Daniel,

Bra att få kontakt direkt med dig här.

Hur stor är fakturaavgiften om jag väljer det betalningssättet?

Mvh
Rupert

Inget svar.... Det avgör saken. Handlar på annat ställe.

Permalänk
It-lagret

Hej Rupert. Fakturaavgiften är 20 kronor.

Mvh Daniel.

Visa signatur

Dator: INTEL C2D E8500, Biostar T-Power I45, 4 gb OCZ Reaper X, evga 9800GX2 SC, WD raptor 74, WD cav 1TB, Cyper Snipa Stinger, razer lycosa, CM Cosmos 1000, acer P223w 22"

Permalänk
Avstängd

Hittils har de fullt betyg på prisjakt - om man vill lita på det.

De är billigast på 167 varor av nära 700.. det låter lite för bra för att vara sant. Men kul om det är.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
It-lagret
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr
Hittils har de fullt betyg på prisjakt - om man vill lita på det.

De är billigast på 167 varor av nära 700.. det låter lite för bra för att vara sant. Men kul om det är.

De omdömen vi fått på prisjakt är ju skrivna av faktiska kunder efter avslutade köp. Det är ju självklart upp till var och en om man vill lita på att det inte är vi själva som skrivit dessa omdömen.

Vi är ju nya på marknaden och förstår mycket väl att folk är skeptiska. Speciellt med tanke på de senaste skriverierna om kameraexperten och liknande.

Det bästa tipset vi kan ge er som är tveksamma är att det går alldeles utmärkt att beställa mot faktura och då har man ju chansen att både se och testa sin vara innan betalning.

Mvh
Daniel
Itlagret Sverige

Visa signatur

Dator: INTEL C2D E8500, Biostar T-Power I45, 4 gb OCZ Reaper X, evga 9800GX2 SC, WD raptor 74, WD cav 1TB, Cyper Snipa Stinger, razer lycosa, CM Cosmos 1000, acer P223w 22"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av itlagret
De omdömen vi fått på prisjakt är ju skrivna av faktiska kunder efter avslutade köp. Det är ju självklart upp till var och en om man vill lita på att det inte är vi själva som skrivit dessa omdömen.

Vi är ju nya på marknaden och förstår mycket väl att folk är skeptiska. Speciellt med tanke på de senaste skriverierna om kameraexperten och liknande.

Det bästa tipset vi kan ge er som är tveksamma är att det går alldeles utmärkt att beställa mot faktura och då har man ju chansen att både se och testa sin vara innan betalning.

Mvh
Daniel
Itlagret Sverige

Jo, det med fakturan är det som talar för er. Dock så är inte eran hemsida särskilt estetisk. Man blir lite äcklad som kund, ser lite för billig ut.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
It-lagret
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr
Jo, det med fakturan är det som talar för er. Dock så är inte eran hemsida särskilt estetisk. Man blir lite äcklad som kund, ser lite för billig ut.

?
Äcklad?

Låter ju iofs lite konstigt. Hur kan du säga att du blir äcklad av en sida som ser billig ut och vad är det som ser så billigt ut?

Det vi vill uppnå med våran sida är att kunden skall hitta det han söker utan att det skall hoppa omkring en massa flash animationer i form av glada gubbar och brinnande datorer och liknande.

Det är ju faktiskt så att många vill gå in på en sida, trycka på det dom söker, köpa det och så är det klart.

Tack för ditt inlägg och skriv gärna vad det är som verkligen äcklar dig med sidan och vad det är som gör den så mycket billigare än andra så skall vi se vad vi kan göra åt saken.

Mvh
Daniel
Itlagret Sverige

Visa signatur

Dator: INTEL C2D E8500, Biostar T-Power I45, 4 gb OCZ Reaper X, evga 9800GX2 SC, WD raptor 74, WD cav 1TB, Cyper Snipa Stinger, razer lycosa, CM Cosmos 1000, acer P223w 22"

Permalänk
Medlem

Jag har handlat vid ett flertal tillfällen från Itlagret.com

Funkar hur bra som helst. Varorna kommer 1-3 dagar efter beställning som utlovat och fakturan kommer i samma veva.

Kanon bra service, Daniel.

Permalänk

haha äcklad av sidan då måste ju fan spy överallt

GILLAR SIDAN SOM FAN

ska vara så där klicka, fram det man vill ha utan massa djävla lulllull
bra sida Daniel, låt den vara som den är

lite tipps, var in o kollade på raidkort, men ingen info om vad den klarar av , olika raid alltså

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk

får jag fråga varför ni har ett gtx260 för 7k?

Är det inte lite över pris..

http://itlagret.ehandel.net/sv/article/326/inno3d_geforce_gtx...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Suck.. orkar inte ens kommentera. Registerad mars 2009?

Och ändå gör du det...

Låt bli att posta kommentarer om du ändå inte har något att tillföra.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
It-lagret
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kazano
Jag har handlat vid ett flertal tillfällen från Itlagret.com

Funkar hur bra som helst. Varorna kommer 1-3 dagar efter beställning som utlovat och fakturan kommer i samma veva.

Kanon bra service, Daniel.

Tack så mycket för det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
haha äcklad av sidan då måste ju fan spy överallt

GILLAR SIDAN SOM FAN

ska vara så där klicka, fram det man vill ha utan massa djävla lulllull
bra sida Daniel, låt den vara som den är

lite tipps, var in o kollade på raidkort, men ingen info om vad den klarar av , olika raid alltså

Tack för tipset på korten där. skall rätta till det snarast.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kniffarn_
får jag fråga varför ni har ett gtx260 för 7k?

Är det inte lite över pris..

http://itlagret.ehandel.net/sv/article/326/inno3d_geforce_gtx...


Känns som den var väldigt felaktig ja. tack för att du påpekade detta. hade nog hamnat utanför prislistan lite men artikeln.

Visa signatur

Dator: INTEL C2D E8500, Biostar T-Power I45, 4 gb OCZ Reaper X, evga 9800GX2 SC, WD raptor 74, WD cav 1TB, Cyper Snipa Stinger, razer lycosa, CM Cosmos 1000, acer P223w 22"

Permalänk
Medlem

Håller med! Det var en snygg sida! Får se om jag beställer från er senare iom inköp av itprodukter Lycka till!

Edit: Något ni borde lägga till på sidan är att kunna lista produkter efter pris istället för namn!

Permalänk
Medlem

Var nyss in o kika på sidan, jag gillar också dedär att bara klicka sej fram utan massa lull lull, men skulle gärna vilja kunna sortera efter pris tex men annars helt klart bra sida så ni får nog en beställning av mej snart lycka till med företaget också!

Visa signatur

Quadro användare inom CAD/CAM med fokus CAM.
Personligt OC rekord: 5.41GHz @ i7 2600K --- http://valid.canardpc.com/2kkg6k

Permalänk
Inaktiv

Enkel och lättnavigerad sida, må känns lite "för" enkel, men det är inte det som betyder något tycker jag.

Som ett tidigare inlägg påpekar skulle djupare specifikationer vara av intresse per produkt, te.x som nämnda raid-kort.

Jag handlar i 9 av 10 fall på Dustin's hemsida. Dels på grund av åren av god support och leverans/frakttid. Det stora + i kråksången är deras förklaringar, kundrecensioner och bilder på produkterna.

Håller tummarna för att det går bra för Er, IT-lagret.

Mvh,
Fredrik