Permalänk

Empire

säljer mitt Empire total war, sprillans nytt

hatar steam o allt sådant skit så dom kan dra åt helvete därför säljar jag mitt spel, 1 till kvar gäller o är det ingen som hör av sig
så slänger jag skiten

DUSTINHOME kan snudd på DRA ÅT HELVETE MED
man ska fan upplysa kunden om att man måste ha ett steam konto för o installera skiten

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
DUSTINHOME kan snudd på DRA ÅT HELVETE MED
man ska fan upplysa kunden om att man måste ha ett steam konto för o installera skiten

Ja för folket har INGET som helst ansvar. Vi ska få ALLT serverat på silverfat.

Ifall man inte är så hemskt lat så finns all information att läsa KLART och TYDLIGT på spelets/tillverkarens hemsida. >.<

Permalänk
Medlem

Jag kan pröjjsa frakten + 20kr för det.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Du vet väl att det är gratis att skapa ett Steam-konto och att deras klient faktiskt är ganska smidig?

Nåja, det är väl upp till dig.

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Citruz
Du vet väl att det är gratis att skapa ett Steam-konto och att deras klient faktiskt är ganska smidig?

Nåja, det är väl upp till dig.

Han har väl ännu en förutfattad mening? Vad annars... för ett antal år sedan så sög steam, men nu är det ett riktigt trevligt program

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Han har väl ännu en förutfattad mening? Vad annars... för ett antal år sedan så sög steam, men nu är det ett riktigt trevligt program

Det är din åsikt att steam är ett trevligt program, finns en väldig massa personer som har problem med steam, tror inte att dessa personer delar din åsikt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Ja för folket har INGET som helst ansvar. Vi ska få ALLT serverat på silverfat.

Ifall man inte är så hemskt lat så finns all information att läsa KLART och TYDLIGT på spelets/tillverkarens hemsida. >.<

Du är fan lika puckad, även om det står på spelets hemsida så ska man upplysa om det i alla fall när man säljer spelet eftersom det är inte "standard"

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Han har väl ännu en förutfattad mening? Vad annars... för ett antal år sedan så sög steam, men nu är det ett riktigt trevligt program

har ett konto där redan, men kommer inte ihåg lösenord osv...
så nu har det blivit moment 22
o jag tröttnar på sådant skit så det får vara

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WeeMaan
Jag kan pröjjsa frakten + 20kr för det.

haha jadu då slänger jag hellre skiten

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
har ett konto där redan, men kommer inte ihåg lösenord osv...
så nu har det blivit moment 22
o jag tröttnar på sådant skit så det får vara

Göra ett nytt konto kanske? eller försöka få fram ditt gamla lösenord?

Permalänk
Medlem

Det är bara till att snacka med supporten på steam. Dom är mycket hjälpliga av sig om du kan bevisa att du är du.

Visa signatur

i7 940 @ 3,5Ghz | Asus Rampage II extreme | 3x2gb 1600Mhz DDR3 | Radeon HD 4870 1Gb | 2Tb HDD | Cosmos 1000 | Windows 7

Permalänk

Jag tar det gärna. Hur mycket vill du ha?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
Du är fan lika puckad, även om det står på spelets hemsida så ska man upplysa om det i alla fall när man säljer spelet eftersom det är inte "standard"

står annars ganska stort och tydligt på spelets baksida också--

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Nyttja din ångerrätt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
Du är fan lika puckad, även om det står på spelets hemsida så ska man upplysa om det i alla fall när man säljer spelet eftersom det är inte "standard"

Gick in på prisjakt och kollade upp de olika försäljarna av spelet. Gissa vad? Jag hittade ingen som informerar om att STEAM/Internet är ett krav.

Dock länkar de ju som sagt vidare till spelets hemsida där man enkelt kan läsa informationen.

Jag tror inte heller att försäljarna är SKYLDIGA att ha specifikationerna på sina sidor?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
har ett konto där redan, men kommer inte ihåg lösenord osv...
så nu har det blivit moment 22
o jag tröttnar på sådant skit så det får vara

Jo, det är tråkigt när något strular, har själv en del tråkiga upplevelser med tjänster/butiker/program... som många prisar till skyarna :). Trodde dock att det var den klassiska förutfattade meningen :P, som tyvärr allt för många har angående steam, Sen så får man ju faktiskt tycka som man vill om Steam, är ju ingen jädra diktatur. NEJ JAG HAR FEL!!! ALL HELL HENRIK PONTÉN!

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem

Re: Empire

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hasse42sthlm
säljer mitt Empire total war, sprillans nytt

Suveränt! Hade ändå tänkt att skaffa spelet, och jag har redan ett Steam-konto så på den punkten är det inga problem för min del.

Vad vill du ha? Kan tänka mig att ge typ 2-300 spänn + frakt om frakten inte är för dyr. PM:a mig om du är intresserad av en affär så kan jag ge adressen.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

Du har PM.

Visa signatur

Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker.

Permalänk

har blivit av med det, ska ta bort tråden

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

§8

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||