Misco.se studentrabatt?

Permalänk
Medlem

Misco.se studentrabatt?

Står att man får studentrabatt på Misco, 5% via csnkortet. Men jag får då inte upp någon rabatt när jag loggar in och fyller i mitt studentkortsnummer?

Kan någon kolla om det funkar för er?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad av detta, dem har onekligen ett par intressanta saker, men när jag aldrig kan se vilket pris jag får som student vs. ej så blir det snabbt ointressant då sidan är väldigt rörig.
//pscs3

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

Ett tips! Kontakta misco.se, de kan mycket mer om sin egen affärsverksamhet än vad vi gör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metaphor
Ett tips! Kontakta misco.se, de kan mycket mer om sin egen affärsverksamhet än vad vi gör.

Har redan gjort det. Var dock lite ivrig att får reda på om det var andra som hade samma problem.

Återkommer med deras svar.

Edit: Har fått svar nu. Du måste logga in på csnkortets sida och klicka dig vidare via den sidan. Så nu får jag upp med rabatt. Vissa produkter som redan är prissänkta har inte all gånger rabatt dock.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd