Asus HD4870 512MB - 1270kr

Permalänk
Medlem

Asus HD4870 512MB - 1270kr

Skaplig utförsäljning av HD4870 eller så är det fel prissatt.

Asus Radeon EAH4870/HTDI 512MB, 1270kr

http://www.misco.se/Product/Product.aspx?P_ItemId=650369&hbx_...

Är värt att prova lägga en beställning iaf

Permalänk
Hedersmedlem

Låter som ett superpris, så go for IT

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Känns mer som det ska vara 2270Kr. Beställ och hoppas på det bästa.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av puppisen
Känns mer som det ska vara 2270Kr.

Inte för en 512MB variant.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
Inte för en 512MB variant.

Håller med, är konstigt prissatt, känns för billigt med 1270kr och för dyrt med 2270kr.

Permalänk

dom måste ju gå i förlust om dom säljer den där

Permalänk

Hmm den fins inte i lagger annars så... Men jag behöver ett nytt grafikkort. :S Å helst asbilligt!

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk

Jag tror faktiskt inte att priset stämmer. Men försök ändå

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk

Nu vart det tydligen slutsålt...

Permalänk
Medlem

Jag lade in en beställning innan det blev slutsålt. Har fått en orderbekräftelse i alla fall.

EDIT: Vart precis uppringd av en säljare på MISCO som hävdar att det är frågan om ett "demokort" som vart inne på RMA för fläktbyte. Vad säger konsumentköplagen om detta? De har utannonserat en vara och erbjuder en annan.

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dance
EDIT: Vart precis uppringd av en säljare på MISCO som hävdar att det är frågan om ett "demokort" som vart inne på RMA för fläktbyte. Vad säger konsumentköplagen om detta? De har utannonserat en vara och erbjuder en annan.

Det kanske rörde sig om ett demokort från början? Står i beskrivningen att det levereras utan kablar och garanti.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Hmn, det verkar ju onekligen röra sig om ett demo-ex/RMA eller ngt i den stilen.. Men jag kan inte minnas att jag såg att det stod ngt om det förut. Jaja, alla gör väl misstag, vi får se hur det här artar sig..

Visa signatur

GA-P35-DS3 / E6600 @ 3.44 GHz TRUE / 8800GT Accelero S1 / OCZ 4GB 6400 @ 860MHz / 1TB HD501LJ HDD / Asus MW221U

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
Det kanske rörde sig om ett demokort från början? Står i beskrivningen att det levereras utan kablar och garanti.

Det stod inte i beskrivningen att det var demo. Men man borde ju iofs anat att det var för bra för att vara sant. Jag läste inte om det här på Swec utan beställde efter en sökning jag gjorde på prisjakt efter lunch.

EDIT: Jag tog erbjudandet från MISCO och får ett demokort med 6 månaders garanti för 1270:-

Känns som en fair deal för båda parter i alla fall.

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag hittade detta kort på prisjakt.se och beställde det. Fick samma samtal från dem och vägrade gå med på demokortet eller att annulera ordern. Kontaktade konsumentverket och enligt dem så har ni fått en orderbekräftelse så ska ni kräva det. Ni har konsumenträttslagen på eran sida så nu ska vi alla tillsammans kräva våra kort!

Peace

Visa signatur

5 bit är färre än 4 byte

Permalänk
Medlem

Nu är produkten borttagen.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Haha, lol, det måste va Henkes graffakort som han skicka in till misco för nån vecka sen lr så. Samma modell o allt, fläkten hade pajat Han fick tillbaka pengarna och köpte ett Powercolor 4870 med 1 gig ram istället.
Detta graffakort har därför h-kraft på sig, köp inte!

Visa signatur

Maskin: i7, 32GB ram, Nvidia GTX 1080, Samsung SSD, XFX 850W, 2 x Acer 22" + Acer 27" XB271HUBM
OS: Win10 64bit

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frekke
Hej,

Jag hittade detta kort på prisjakt.se och beställde det. Fick samma samtal från dem och vägrade gå med på demokortet eller att annulera ordern. Kontaktade konsumentverket och enligt dem så har ni fått en orderbekräftelse så ska ni kräva det. Ni har konsumenträttslagen på eran sida så nu ska vi alla tillsammans kräva våra kort!

Peace

Fast det rör sig om ett kort som varit inne på ett fläktbyte. Det stod det i beskrivningen.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Det är en hel bunt med kort, jag har iaf två på posten.

Permalänk
Medlem

Stämmer nog att det är flera kort som dom hade bytt fläkt på. Asus hade problem med dåliga fläktar ett tag, se bara betygen på Dustin och detta kort.
http://www.dustinhome.se/pd_5010153353.aspx?csref=Prisjamfore...

Men helt klart ett bra köp efter att dom bytt fläkt.

Permalänk
Medlem

Fick mitt igår. I orginalkartong med alla tillbehör. Ser helt sprillans nytt ut bortsett från att förpackningen är bruten.

Så jag är klart nöjd med tanke på priset.

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG