css startar inte? OBS SNABBA SVAR PGA LAN I HELGEN

Permalänk

css startar inte? OBS SNABBA SVAR PGA LAN I HELGEN

hej jag har precis instalerat windows xp proffesional på min dator en sen instalerade jag steam och css och det funkade bra ända tills jag instalerade nån jävla skit drivrutin till mitt grafikkort och det blev skitdålig grafik på datorn så jag tog bort den drivrutinen då blev det bra igen så jag skulle spela css men när jag startar det kommer rutan upp med (prepering to lucnh css) sen kommer timglaset upp men sen händer INGENTING. samma fel på min andra dator som jag intsalerade windows på men på den funkade det inte att spela överhuvudtaget.

Permalänk
Avstängd

Du är 15 år och du klarar inte av att skriva, om du skriver allt rätt så jag fattar så kan du få ett svar.

Visa signatur

HomePc | När jag blir 30+

Laptop | MacBook Pro |

Permalänk
Medlem

Lagt drivrutiner till moderkort, grafikkort uppdaterat directx? om inte börja med det.

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem

Tror du just slog något slags längsta meninngen-rekord där

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
Tror du just slog något slags längsta meninngen-rekord där

hehe säger bara en sak till trådskaparen. Gör om Gör rätt stava rätt. samt lägg in punkter lite var stans.

du får en 2a i betyg i svenska för denna underbara uppsats

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem

Kan ju inte säga att er svenska är speciellt perfekt heller.

Permalänk

asså sluta äckla er era noobs fixar felet själv. tack för dit svar infocus

Permalänk
Medlem

Det e ni som inte kan svenska om ni inte kan läsa den dära "uppsatsen som ni kallar det".
Inga promblem att läsa tycker jag. Isåfall måste ni vara efterblivna. Seriöst.
Skriv seriösa svar eller håll käften.

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 812258
Du är 15 år och du klarar inte av att skriva, om du skriver allt rätt så jag fattar så kan du få ett svar.

Du är nog(gissar på 10), Och sitter och whinar på andras svenska. Skriv ett användbart svar eller var tyst. Du behöver inte bry dig om andra.

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem

När jag fått det felmeddelandet förut så har det berott på att hela spelet
inte laddats ner ännu. Då är det bara att vänta lite tills det är klart.

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem

Prova att avinstallera CSS och Steam. Se till att katalogerna är BORTA från datorn och inget ligger kvar. Installera om och prova igen. (C:\Program\Steam eller vad du nu lagt det)
Se till att ALLA drivrutiner är installerade på datorn innan du börjar lägga in program, spel etc. Chipset, Ljud och Grafikkort (och nätverkskort också kanske).

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_94
asså sluta äckla er era noobs fixar felet själv. tack för dit svar infocus

Säger du så där kan du ju räkna med att få mkt hjälp...

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk

det är fixat. var drivrutinerna till grafikkortet som det blev något fel på?... det är bara så jobbigt när alla skriver massa skit i tråden och inget svar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_94
det är fixat. var drivrutinerna till grafikkortet som det blev något fel på?... det är bara så jobbigt när alla skriver massa skit i tråden och inget svar.

Ska försöka hålla mig neutral här.

Ja, det var ovanligt mycket gnäll på det du skrev och förstår att du då blir irriterad. Men om du ser det från deras håll så är de här för att hjälpa och det går mycket enklare när inläggen är bra skrivna och innehåller relevant information. Båda sidorna får ha lite förståelse och göra bättre nästa gång!

Så försök skriva lite bättre nästa gång. Hade du tittat igenom och rättat hade du tjänat mycket tid. Att bli arg hjälper inte heller.

Är det svårt att läsa så svara helt enkelt inte i tråden! Så simpelt!

Bra att det löste sig!

Permalänk
Medlem

oj vad svårt att fatta vad han skrev?

Tex: (prepering to lucnh css), Man fattar ju enkelt att det betyder Preparing To Launch Counter Strike Source

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaNi8331
Du är nog(gissar på 10), Och sitter och whinar på andras svenska. Skriv ett användbart svar eller var tyst. Du behöver inte bry dig om andra.

jag vet jag är inte bäst på svenska, och även jag kan glömma punkter ,dock så kändes denna text väldigt lång o onödigt lite pukter. Så jag står upp till va jag säger Gör om Gör rätt

i övrigt vill han ha hjälp se till att skriva på ett sätt som alla över 18 år kan läsa åxå ,sen se till o vara trevlig för annars är det bara noobs som ni brukar säga som isåfall ger er ett ikke korekt svar,

men men

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Extreat
Kan ju inte säga att er svenska är speciellt perfekt heller.

Hehe nae jag vet, jag stavar som en kratta. Dock så påpekade jag inte stavfelen utan reagerade mera på den extremt dåliga formuleringen och den långa meningen TS använde sig av.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk

Han är bara 15 år, jag kan ju dock tycka att man ska kunna skriva en mening när man går i 9:an och ska börja gymnasiet.

Börjevandal: Du är den sista människan på jorden som ska klaga på andras språk. Och absolut sist med att säga "Gör om, gör rätt!". Glömma punkter? Halva texten var ju fan felstavad.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
........

Börjevandal: Du är den sista människan på jorden som ska klaga på andras språk. Och absolut sist med att säga "Gör om, gör rätt!". Glömma punkter? Halva texten var ju fan felstavad.

OJOJOJOJOJså man kan då börja grufsa sig då, puss på kinden pojkspoling
Jag tror om jag nu ska börja gå in o läsa dina texter åxå. Så tror jag inte att du är så duktig på att stava heller... ska vi starta värdskrig i stavning nu eller. Om inte håller du igen dina tummar borta från tangentbordet i fortsättningen o slutar kritisera mig eller har du inget annat att göra.

som jag sa läs om läs rätt,om nu du kan läsa så kanske du läste att jag inte alls är världsbäst på o stava. Men punkter o kommatecken är i allafall att föredra. så lägg ner nu

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem

Jag tycker att jag är bra på att skriva/formulera och blir lätt irriterad på folk som skriver kasst, dock skiter jag i att klaga på dem, jag håller kvar det inombords.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Hedersmedlem

Så till vida att inga massvarningar ska delas ut föreslår jag att samtliga håller sig till topic. Detta gäller TS också.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X