My Brute is stronger than your brute!

Permalänk
Medlem

My Brute is stronger than your brute!

mybruteDOTcom

Välj ert namn åt er krigare och börja utmana andra.

Efter er första fight, återvänd till er "cell" och fixa lösenord, så är er krigare "registrerad".

Roligt strö spel att latja med under "pauser", mellan forum läsande o tjivas med polare om vem som e starkast. Det är väldigt random vilka egenskaper, vapen eller djur man kan få. Men det e charmen.

"May optimus proeliator lucror"

Visa signatur

okej

Permalänk
Medlem

837:e gången? referrers etc

Permalänk
Medlem

Rätt småroligt när man inte har nått annat för sig =),

Så Nöjd?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! töntig regel imo =/

Permalänk
Medlem

http://www.mybrute.com

smått underhållande spel

* Länk redigerad enl. §9 *

Permalänk
Medlem

http://mybrute.com

Lite kul ibland

Visa signatur

Intel i5 13600K | ASRock B760 Pro RS | MSI MAG A750GL 750W | Montech Air 1000 Silent
2x WD Black SN770 | Kingston 32GB DDR5
ASUS GeForce RTX 4060 8GB Dual OC | Arctic Liquid Freezer II 240
Windows 11

Permalänk
Hedersmedlem

Det är ju konstigt att ingen fattar trots den strida ström av trådlåsningar och avstängningar vi haft senaste veckan.
REF-länkar är helt och hållet förbjudet i detta forum.
Ni får en chans fram till kl. 01.00 att ta bort era länkar, sen blir det permban på er allihop.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Det är ju konstigt att inget fattar trots den strida ström av trådlåsningar och avstängningar vi haft senaste veckan.
REF-länkar är helt och hållet förbjudet i detta forum.
Ni får en chans fram till kl. 01.00 att ta bort era länkar, sen blir det permban på er allihop.

Vart i reglerna står det? Jag kan iallafall INTE hitta det.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjögren_85
Vart i reglerna står det? Jag kan iallafall INTE hitta det.

Finns det någon vinst för "länkaren" i form av poäng eller pengar så är det under § 9

Måste läsa mellan raderna

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

Då iaf 3 av 4 uppmärksammade och följde min uppmaning så lät jag nåd gå före rätt och redigerade själv bort den sista reflänken men det är absolut inget jag tänker göra nån vana av.
Så än en gång, vi tolererar inte någon form av reflänkar i forumet.
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.