PhysX demo:s? var är dom?

Permalänk

PhysX demo:s? var är dom?

En gång hade jag en mapp som hettä PhysX nånting i start menyn>program.
Den kom dit när jag installerade UT3. Men nu har jag upptäckt att den är borta.
Jag gick in på NVIDIA PhysX Properties och där fanns det en flik där det stod demostrationer. Men det fanns inga där. Det var små program som hade varit där som man kunde leka med olika fysiska saker.

Var hittar jag domdära skojjiga demostrationerna som fanns när PhysX var ageia?

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX

Permalänk
Permalänk

Finns domdära små sakerna jag tänkte på där i?
-För det var ju något litet program som var en flagga i som man kunde dra och så.
-Sen var det någon matta som man kunde dra sönder.
-Och så var det någon grejj där det var massa kuber uppställda på rad i en jättehög hög och så kunde man skjuta bollar på den så att alt ramlade lite snyggt.
-Det var också ett program med en kub som var som en fontän.

Nånn som vet vad jag tänker på? Kan dom finnas i dendära länken verkligen?

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX

Permalänk
Medlem

Du kan väl testa o se?

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

"Var är dom" - Ja dom är väl ungefär lika svåra att finna som spel som drar nytta av PhysX...

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -8-DEAMON-8-
Finns domdära små sakerna jag tänkte på där i?
-För det var ju något litet program som var en flagga i som man kunde dra och så.
-Sen var det någon matta som man kunde dra sönder.
-Och så var det någon grejj där det var massa kuber uppställda på rad i en jättehög hög och så kunde man skjuta bollar på den så att alt ramlade lite snyggt.
-Det var också ett program med en kub som var som en fontän.

Nånn som vet vad jag tänker på? Kan dom finnas i dendära länken verkligen?

Jag vet vad du pratar om. Fanns även en ko man kunde kasta runt :P. Själv fick jag det genom att installera Graw 1 demo eller om det var 2ans demo.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

I kontrollpanelen hittar du demosen.

Permalänk

Jag installerade också den senaste PhysX från nVidia och det är fortfarande tomt i denhära:

hur får jag dit olika saker då?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Jag vet vad du pratar om. Fanns även en ko man kunde kasta runt :P. Själv fick jag det genom att installera Graw 1 demo eller om det var 2ans demo.

Ja juste, en ko också. man kunde kasta bollar på den eller hur det var ^^!.

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX