Permalänk
Medlem

Med ens kom snön under natten, och trafikolyckorna med den. Vi har haft kul (not) på trauma inatt...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Tog en sväng med moppen och vad händer i nästan första kurva? Jo det låg en jävla massa sand på asfalten så jag svänger och gasar samtidigt och glider sidlänges med moppen....

Repar hela sidan av min nya svarta speedfight samt hjälmen slog i marken...

Har helförsäkring, hur ska jag gå tillväga för att få nya kåpor?

många gånger om det inte blev nått alvarligare än några få repade kåpor brukar det bli billigare att fixa nya själv än att ta det på försäkringen.

vet inte riktigt vad självrisken ligger på men runt 1000:- eller nått? enkopa tror jag inte kan ligga på mer än runt 5-600:- st lackerade så beror lite på hur många du repade om det lönar sig att använda försäkringen för kan tänka mig att din premie kommer höjas precis som på en bil om du tar det på försäkringen dessutom

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Hedersmedlem

Det är ju banne mig sommar nu!!

Permalänk
Medlem

sommar? det är 15 grader ute! det är inte sommar... sommar är 40 grader i skuggan och uppemot 50 i solen. sen att vattnet är 30-35 gradigt är inte heller fel. DET är sommar.
BTW det är i Ungern jag brukar vara på semester.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Nu är det vår. Det är runt 18 grader varmt i skuggan och jag satte på sommardäck igår

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Hedersmedlem

Var ute och åkte inlines, jag har solat och lirat beachvolleyboll. Hela dagen spenderades i shorts och t-shirt. Jag är solbränd. Det ÄR sommar!

Permalänk
Medlem

Slängde på mina sommarpjucks den 14 mars. Funkat skitbra, men sedan bor jag oxo i Skåne

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Det märks att det är vår.
BMW-raggarna har dammat av baslådan.
Gangstakidsen får lov att vara ute och härja länge på kvällarna.
Våren är härlig.

Permalänk
Musikälskare

Fick in en humla i lägenheten, katten fick krupp lol!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Var bara tysta alla sörläningar.
Här uppe är det full vinter än, vi har tur om solen kikar fram och det blir +2 grader ute.
Så fort snön smälter börjar det snöa och vintern är här igen.
Skit vår...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

5-10 plusgrader igår och idag här uppe i gällivare iaf, härligt med mycke snö kvar och varmt väder

Permalänk

Tog en liten sväng runt stan idag, hittade en bänk och satt mig ner och tog in vår värmen. Så skönt! Tyvärr så luktar våren inget vidare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
sommar? det är 15 grader ute! det är inte sommar... sommar är 40 grader i skuggan och uppemot 50 i solen. sen att vattnet är 30-35 gradigt är inte heller fel. DET är sommar.
BTW det är i Ungern jag brukar vara på semester.

Genomsnittliga temperaturen i Ungern under Juli är 23,2 grader celsius. Hade du skrivit 30/40 grader i skuggan/solen istället och inte överdrivit så hade jag inte behövt kolla upp detta på google. Och min sökning på google kostade hela världen 7gram koldioxid enligt aftonbladet. Så sluta överdriva.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Genomsnittliga temperaturen i Ungern under Juli är 23,2 grader celsius. Hade du skrivit 30/40 grader i skuggan/solen istället och inte överdrivit så hade jag inte behövt kolla upp detta på google. Och min sökning på google kostade hela världen 7gram koldioxid enligt aftonbladet. Så sluta överdriva.

jag är där varje sommar sedan jag föddes (16år), jag vet vad jag pratar om...
har du ens varit i ungern? det är värt det...
mvh ares93
btw det är 26 grader nu... så 23.2 grader i juli är bullshit. inget personligt, det är google som har fel.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Det är kul att se hur våren sprider sig uppåt när folk skriver varifrån de kommer. Nu har väl inte jag så mycket intressant för er att komma med, men här i Whistler, BC har våren verkligen tagit fart för någon vecka sedan. Solen skiner, folk börjar plocka fram DH-cyklarna, snön är slaskig upp till säkert 1000 möh. Fortfarande lite svalt ibland, dock och hörde rykten om att det snöade på 2000 möh igår natt. Nere i Vancouver har de haft vår länge nu och det börjar nog mest likna sommar. När jag kommer hem till Stockholm igen om några veckor ska jag ta ut bilen och köra en sväng, stanna någonstans och käka en Piggelin!

Permalänk

igår och i förrgår var det 18 grader varmt ute... idag är det lite kllare ca 13 grader...

tog fram shortsen igår och käkade ute :).

Permalänk
Medlem

sommardäck o ny motorolja:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Byta däck är verkligen skittråkigt&jobbigt. Följ mitt råd och köp en vinterbil för 4-5000:- varje år istället.

Permalänk
Medlem

11+ ute just nu men fortfarande en massa snö. Har klafsat omkring i slask medans jag har gått mellan stugorna

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Interstella
Tog en liten sväng runt stan idag, hittade en bänk och satt mig ner och tog in vår värmen. Så skönt! Tyvärr så luktar våren inget vidare

Ne Sundsvall är ju en riktigt nerpissad stad:P

Ja sommarvarmt har det varit mitt på dagen tidigt morgon är dock riktigt kallt fortfarande.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Såg ingen annan än mig i t-shirt idag här i varma 11 gradiga Luleå.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Såg ingen annan än mig i t-shirt idag här i varma 11 gradiga Luleå.

jag har aldrig fattat det här men ni svenskar verkar vara immuna mot kyla.
11 grader och t-shirt... 20 grader och t-shirt för min del.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Har varit 15 grader här i linköping nu ett par dagar.
Sol på det också.
Går att vara i t-shirt mitt på dagen, riktigt skönt.
Sen blir det såklart rätt så mycket kallare på kvällen.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

På fredag så ska grillen ut och vännerna hit! Nu jävlar är det dags!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Såg ingen annan än mig i t-shirt idag här i varma 11 gradiga Luleå.

Du tittade väl inte åt mitt håll antar jag? Var ju riktigt varmt och fint igår så det blev till att sitta på kulturenstrappan med ett gäng och kaffe i handen. Riktigt härligt!

Permalänk

vart över 20c här i nässjö för några dagar sen

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
vart över 20c här i nässjö för några dagar sen

Härligt härligt som fan:D.

Hoppas på skiten kommer upp till oss i stockholm också då:), gärna nu, vore ju riktigt bra, enl min sidebar är det tyvär bara +6 här på bergsvägen i salem men soligt är det, alltid nåt.

Bara +11 och t-shirt? jag har alltid tshirt på mig vare sig det är -20 eller +20:P (dock har jag ju andra kläder på mig om det är kallt som fan ute).

Tjejen har väl 20-28 grader hemma hos sig redan nu

Permalänk

typ 10cm nysnö och minus här nästan så man sticker en sväng till upp till fjälle! köra skoter å fiska ftw

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

Här är det skitfint... 19 grader. Rena sommaren. Sommarsulorna på bilen pålagda idag...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

så underbart. huden känns så där varm som bara det gör när man har varit ute hela dagen

GUD vad jag älskare våren

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3