SweClockers sammanfattar Dreamhack Göteborg

Permalänk

Bara Sweclockers fixar rad på de stora eventen nu också, dvs Summer och Winter, så kommer jag garanterat att sitta där. Har varit på Summer 2008 så jag är sugen på att testa Winter, det är ju lite större.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Att inte fler än två fixa att böja tillbaka pins till normalt läge tycker jag låter lite udda, eller var det på tiden? Hur som helst är det en ganske kul syssla, rakblad fungerar dock bäst.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muppens
Att inte fler än två fixa att böja tillbaka pins till normalt läge tycker jag låter lite udda, eller var det på tiden? Hur som helst är det en ganske kul syssla, rakblad fungerar dock bäst.

Det var 10 böjda pins och det krävs lite teknik för att få det rätt, och har man inte gjort det förut är det givetvis lite klurigt att försöka på tid.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Bara jag som tyckte det var tråkigt att man bara kunde spela lokalt med folk från samma bordsrad? Det var det som jag trodde var en av DH's "coolaste" grej

Permalänk

Det fanns även en stormtrooper

Synd att jag inte hade en swec plats, men men får bli ett annat år

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Så coolt. Nästa gång vill jag oxå dit.

Permalänk

Var du inte rädd att bli skjuten?:P Eller är det inte du?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Var du inte rädd att bli skjuten?:P Eller är det inte du?

Jag hade inget att frukta eftersom det var självaste Luke Skywalker som tog bilden

och visst är det jag på bilden

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

AHA aha, vad är dethär för snuskerier.. hmm, försöker ni få bilder på fina flickors rumpor *ironi*

Mycket fina bilder, skulle själv ha velat vara där men det är lite långt att komma från Finland, en annan gång kanske.
Var det värkligen så svårt att böja tillbaka pins på så gammla processorer med så få, grova och stora pinnar. lite värre på en nyare am2 processor

Visa signatur

Maskinen:
[ASUS Maximus Ranger VII][Intel I5 4690K @ 4.6Ghz 24/7 med Noctua NH-U14S]
[16Gb Gskill 2400Mhz 2x8Gb][MSI GTX 770 Gaming i SLI][XFX PRO 850w PSU]
[Kingston HyperX 240Gb SSD + 2Tb HDD]
[Windows 7 Ultimate][CoolerMaster Silencio 650 PURE][+ massa noctua fläktar]

Permalänk
Geeks
Mediasäljare

Det var riktigt kul med en SweClockers rad. Tack för den roliga tiden!:D

Permalänk

kommer ni nån gång till Skellefteå så kommer jag garanterat

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sedde
Tjena!

Hehe, oj vad åldern har sjunkit på här på Sweclockers. Ser man ju klart och tydligen på bilderna.

Nu förstår man varför vissa trådar är som de är

/Mvh sedde.

Kolla bara från DHW08 inte så många deltagare men klart högre ålder
Jag skulle kunna tänka mig att dra till något Dh om det bara klaffar med jobb och man hittar några roliga nissar att sitta med Sen så får man väl isf bunkra upp med ett gäng spel annars är det knappt någon mening.

sen så bör det ju finnas en Swec rad på DH i Jönköping och liknande tävlingar och även bås. kommer mer folk då och sidan syns ju mer utåt dvs. skulle ju även gå att smäcka upp ett gäng projektorer som loopar lite filmer/bilder från användare/forumet osv för att visa Sweclockers.

Dock håller sig många äldre lite i skymundan och skriver ett inlägg per decennium och stalkar alla som är här

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Detta var ju intressant med swec träffen! Såg roligt ut med tävlingar! kanske ska dra ner men känner mig för gammal!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

De där armbanden som man har på sig.. Håller de för ett krogbesök :)?

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk

Tjena...

Finns det ingen Sweclockers shop ? Skulle behöva lite nya kläder så tänkte jag var inte min favorit sida som logo på tröjan / t-shirt ?

Visa signatur

Intel Core i7 860 2.8GHz | Gigabyte GA-P55-UD4 | 4GB DDR3 1333Mhz | 1TB Hårddisk | ATI Radeon HD5770 1GB | Fractal Design Newton R2 650W modulär |
Kabinett
Antec Three Hundred | Windows 7 Home Premium 64-bit |

Permalänk

haha grymt najs som sagt håller jag med andra är kan ni inte fixxa en rad på dreamhack winter eller summer... jag kunde ej komma för jag saknar dator och bor man hemma får man inte släpa in hur många burkar som hälst... o jag vill inte slänga min pentium 2 eller athlon 1800+... vill spara dom de fungerar ju bra...

att rätta till pins är jag en höjdare på... hitta förresten en stackars celeron på skolan helt öde som jag tog med hem vet inte om den fungerar men den har tre rader med böjda pinnar men ingen fattas så det borde ju gå och böja tilbaks dom... sen fick jag rätta till en penitum 1 en gång med 2 rader pins.. lite pilligt men går efter en stund när man fått igång tekniken o snabbheten... oj vad mkt text... finns det inget som förklarar vem som är vem på gruppbilden hade ju varit kul o kolla vilka som döljer sig bakom nicket...

men håller med skulle vara typ 19-20 års gräns på forumet ;)... eller ett forum för äldre... ;).

Permalänk
Medlem

Dags för SweClockers att komma till Assembly snart?

Om ni gör det så lovar jag att i alla fall överväga att resa de 200 km till mitt första 25+personerns LAN-party någonsin!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tazavoo
Dags för SweClockers att komma till Assembly snart?

Om ni gör det så lovar jag att i alla fall överväga att resa de 200 km till mitt första 25+personerns LAN-party någonsin!

Kom till BSL i stället vi hade några finnar med för ett tag sen ^^ www.bslx2.se moi moi

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

Kom till DHS09 istället Förresten så har de satt ännu fler rader nu!! :S Kom igen Sweclockers, kom denna grymma idé fast ännu mer på riktigt!