Snurrar runt i Godfather II

Permalänk
Medlem

Snurrar runt i Godfather II

Har just installerat The Godfather II och när jag hade klarat ut alla filmer märkte jag att allt snurrade runt som om jag hade gjort det med musen. Detta har aldrig hänt tidigare förutom i gamla goda GTA III men då antof jag att det inte var något större problem.

Har ändrat runt lite i kontrollerna men inget hjälper där.

Kör datorn i Vista Ultimate 64-bit som kanske kan vara problemet?

vänliga hälsningar,
Adrian

Visa signatur

AMD Phenom II 940 3.0 @ 3.6 - Asus EAH4850 1GB - 4GB Crucial DDR2 PC-6400 @ 940 - Gigabyte GA-MA790GP - Corsair PowerSupply 650W - Samsung SpinPoint F1 750GB 7200 rpm 32mb cache - Antec nine hundred

Permalänk
Medlem

Om du har en joystick eller gamepad inkopplad ta bort den så fixar sig nog problemet

Permalänk
Medlem

Annars kan det vara en dålig crack, för det var just det som orsakade det i gta4 för många!

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KnaSLjUd
Annars kan det vara en dålig crack, för det var just det som orsakade det i gta4 för många!

Lite skillnad på "snurra runt" och "alkoholpåverkad".. set en del klipp på GTA 4 fenomenet och erfarit GTA 3 fenomenet och det är stor skillnad, GTA3 skiten fick man bort genom att plugga ur gamepad.

Men bara för att någon har problem med spel betyder absolut inte att det är någon kopia av spelet.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag har lirat det en del på mitt Vista 64bit utan några problem förutom att alla mina sparfiler blev korrupta av en krasch ca 5timmar in

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Hedersmedlem

Installerat ev uppdateringar till spelet?
Provat att ominstallera?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk

Jag fick problem med vissa spel när ja hadde norton installerat.
fick precis samma problem.

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Lite skillnad på "snurra runt" och "alkoholpåverkad".. set en del klipp på GTA 4 fenomenet och erfarit GTA 3 fenomenet och det är stor skillnad, GTA3 skiten fick man bort genom att plugga ur gamepad.

Men bara för att någon har problem med spel betyder absolut inte att det är någon kopia av spelet.

Oj läste fel! Läste det som trådskaparen hade skrivit gta4 ^^; Sen för att man nämner crack så behöver inte spelet inte vara en kopia, jag crackar många av mina köpta spel just för att slippa att använda skivan hela tiden

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Medlem

haft samma problem, jag kopplade bort min joystick och då gick det spela som vanligt

Permalänk

Jepp, samma problem kan uppstå i flera spel..bara att plugga ur joystick/gamepad och köra hårt!

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Inaktiv

Min 3DConnexion Spacepilot PE (3D-mus) brukar ge detta problem med. Bara att dra ur som några nämnt innan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KnaSLjUd
Oj läste fel! Läste det som trådskaparen hade skrivit gta4 ^^; Sen för att man nämner crack så behöver inte spelet inte vara en kopia, jag crackar många av mina köpta spel just för att slippa att använda skivan hela tiden

Kan du verifiera detta? 90% i tråden tror nog mer på att man just crackar när man ändå redan nämnt det..