Erfarenheter av Total el & it?

Permalänk
Medlem

Erfarenheter av Total el & it?

Letar efter en AMD Socket A och verkar bara vara denna affär som har en i lager, någon som handlat därifrån?

http://www.totalelit.com

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

webhallen har socket A amd.... Är billigare också...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

LSDBOY ja de har, men inte i lager, inte hos leverantören.. så det kan ta sin tid

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk

Verkade vara seriöst... Men kolla om de har f-skatt sedel mm
Sen kör inte förskottsbetalning utan postförskott och öppna paketet på posten så du inte får en tegelsten...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
öppna paketet på posten så du inte får en tegelsten...

vad nu det ska spela för roll när du ändå måste "hämta ut det" (dvs kvittera det) för att få öppna det...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk

För öppnar han det på posten men en av de som jobbar så har han ett vittne på att det var fel. Kan vara svårt att få det mot bevisat annars....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Precis, annars kan man gå hem, lägga processorn på skrivbordet, gå tillbaka o säga "vafan har inte fått något"

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Ja, men Posten kan ju inte mycket göra om det skulle ligga en tegelsten där i? Du får ju verkligen inte pengarna tillbaks av posten då dom har inget med det att göra utan förmedlar bara en tjänst. Det får du ta med polisen som till 90% kommer lägga ner fallet pga av brist av tid eller bevis.

Permalänk
Medlem

Trackmaster: nej de kan inte göra något, men man har ett trovärdigt vittne..

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

OMG dem har 5 kr rabatt på K750i! KÖP!

Permalänk
Medlem

Haha! Skrattade en stund åt namnet... Men sen gick jag in på sidan och det var visst El & It inte Elit

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag har handlat där och dom är serriösa. Fick iaf min order. Trevlig personal desutom.

Permalänk
Medlem

Jag skulle beställa ett antec 1200 därifrån förra veckan, stod att leverantören hade 492st i lager, fick till baka ett mail där det stod att leverantören hade slut.
skickade tillbaka och fråga hur det då kan stå att dem har 492st i lager, vilket jag inte fick något svar på utan fick ett erbjudande att betala 200kr extra så kunde dem skicka från leverantörens lager.

men, leverantören hade väll slut på dem, eller ?!

jag sket iaf i dem o beställde på annat håll.

Visa signatur

M'kay !

Permalänk
Medlem

Jo butiken finns. De har sitt lager bredvid min far arbete... Har dock bara handlat i butik.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har handlat av dem. Inga som helst problem.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!