Vad är detta för något nummer?

Permalänk

Vad är detta för något nummer?

Hej, det ringde alldeles nyligen ett ganska konstigt nummer till mig, vad är detta för något nummer: 0175313**

Jag svarade aldrig ifall det skulle vara någon bluffnr.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Kolla här: http://www.vemringde.se/

Finns inte där.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Det var inte någon från Hallstavik-Rimbo som ringde då? Dom har ju 0175 som riktnummer.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurphen
Det var inte någon från Hallstavik-Rimbo som ringde då? Dom har ju 0175 som riktnummer.

Jag svarade aldrig på samtalet .

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Jag svarade aldrig på samtalet .

Nä, men du sa att det var ett konsigt nummer. Tycker mer att det ser ut att vara ett helt vanligt nummer från Hallstavik-Rimbo.

Men kan du inte skriva hela numret, så kanske någon kan lista ut vad det är för typ som ringde dig

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurphen
Nä, men du sa att det var ett konsigt nummer. Tycker mer att det ser ut att vara ett helt vanligt nummer från Hallstavik-Rimbo.

Men kan du inte skriva hela numret, så kanske någon kan lista ut vad det är för typ som ringde dig

Jo, det kan jag nog göra 017531365

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Och det är fortfarande så att du inte kan bli debiterad på något om de ringer dig. Dock kan man bli debiterad om ringer upp till ett "bluffnummer".

Permalänk
Hedersmedlem

Med stösta sannolikhet en helt vanlig felringning och inget som har något som helst diskussionsvärde här.
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.