CoH: tales of valor ingen CDkey

Permalänk

CoH: tales of valor ingen CDkey

Tjoschan gubbs...

Fick hem mitt ex av Tales of valor idag, glad och spänd för att lira, sprättar upp plasten och öppnar fodralet.

PANIK!

CDkeyn var borta, det fanns inget där den ska vara.... Arg och lite blöt i ögat så knapprar jag mig in på THQs hemsida och ser att jag itne är den enda m,ed detta problem.

Dem är medvetna om att detta har förekommit i USA och Canada.

Aja, tänkte jag. Det finns nog en snabb lösning men NÄHE...

Läste vad man var tvungen att göra, letade fram den gamla kameran och började plåta manualen och kvittot och skickade in det via mail tillsammans med ett "argt" brev.

Anyhow... Är det någon mer än jag som har råkat ut för detta?

Köpte liret på webhallen.

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Kul att betala för ett spel och så blir det så här

Köpte ett av Splinter Cell spelen förut och fick CD-Key men ingen " Activation Key " eller liknande som man skulle fått med på skivan. Det var helt tommt, så jag mailade och frågade butiken jag köpte det av och dom svarade att man enbart behöver en nyckel för att spela precis som alla andra spel.

Så jag kollade på Ubisoft's forum ( eller liknande ) och såg att det var inte bara jag som saknade den där extra nyckeln för att faktist starta spelet.. Så det var bara att skicka tillbaka spelet och glömma, behövde inte spela det såå mycket då jag hade föregångaren på Xboxen

Så synd att sånt här händer, vill dom få slut på piratkopiering ska dom nog se till att sånt här inte händer så ofta ! Kommer ihåg att typ 40% av alla AoC nyckarna funkade vid Launch vilket INTE är ok Blev fixat men tog allt för lång tid tycker jag.

Permalänk
Medlem

wow köpte mitt från webhallen med på realeas datumet.

Hadde gott loss om inte ja hadde fått key:n.

Hoppas de löser sig.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk

Ha! det var "snabbt"... Nu har jag fått min cd nyckel från THQ. Nu blirre till å lira Tiger Ace! ^^

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk

Fick hem min kopia från CDON idag, och som sagts innan, ingen cd key!!!

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk

Riktigt illa, min polare hade dock cd keyn under skivan på en liten klisterlapp. Skicka annars in bild på kvittot och manualen till THQ support så ordnar dem det åt dig ska du se.

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Jag fick min cd-key under skivan på en klisterlapp. Blev lite rädd ibörjan:p

Permalänk
Medlem

Tycker de va lite kasst att tiger uppdragen bara var 3 episoder långt :,( Dock ska ja testa mig på de 2 andra i kväll.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

alla är 3 uppdrag så det är 9 totalt, dock äger dem nya MP grejjerna. Älskar Assault ^^ Tyskarnas "Heavy med MG42" är otroligt OP

Lite tråkigt dock att tyskarnas nya tank "hotchkiss" är så OP i PANZERKRIEG. Annars är det oxå väldigt roligt.

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740