Permalänk
Medlem

FEAR 2 har fastnat

Hej, jag kommer inte vidare i FEAR 2, Nivån startar då jag ligger i vatten och klättrar uppför en stege och då säger medelandet att jag ska Resist her. Hur jag en försöker så kommer hon fram från en dörr i ett annat rum och dödar mig? har provat 1000 ggr att skjuta henne men hon är över mig och så dör jag. Hur tusan ska man göra för att komma vidare??

Visa signatur

Asus P5K PRO, Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz 8MB Vista Home Premium 64, Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer, Original 2048MB DDRII 800MHZ 4 st, WinFast PX8800 GTS 512 MB, Optiarc AD-7200S,

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg just den biten, men du kan ju alltid söka på youtube efter fear 2 walkthrough.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

Re: FEAR 2 har fastnat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bennte
Hej, jag kommer inte vidare i FEAR 2, Nivån startar då jag ligger i vatten och klättrar uppför en stege och då säger medelandet att jag ska Resist her. Hur jag en försöker så kommer hon fram från en dörr i ett annat rum och dödar mig? har provat 1000 ggr att skjuta henne men hon är över mig och så dör jag. Hur tusan ska man göra för att komma vidare??

Är det inte en av högerklicksfajterna?

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

det kommer väll upp en massa grejer du ska klicka på?

typ som slå knappen eller nåt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arconius
det kommer väll upp en massa grejer du ska klicka på?

typ som slå knappen eller nåt?

Jag tror inte att han menar snubben som är jobbig.

Asså, för att undvika henne så måste man göra melee attack, slå med geväret. Vet inte vilken knapp du valt men jag har det som shift. Det står också mitt i skärmen vilken knapp du måste trycka på vad jag kommer ihåg.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

gamefaqs.com

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Re: Re: FEAR 2 har fastnat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Är det inte en av högerklicksfajterna?

Jopp.

Permalänk
Medlem

Tack alla, jag hade inte fösökt med melee attack, utan bara att skjuta henne vilket ju inte fungerade. nu är jag vidare.

Visa signatur

Asus P5K PRO, Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz 8MB Vista Home Premium 64, Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer, Original 2048MB DDRII 800MHZ 4 st, WinFast PX8800 GTS 512 MB, Optiarc AD-7200S,