Permalänk
Medlem

Ipred vad tycker du?

Hur många tänker/är vara med pp för att stödja dem?
http://www.piratpartiet.se/

jag ogillar skarpt ipred.
Gör er röst hörd!
Mod sluta radera och stänga för den ligger fel

Visa signatur

Thx yorgo för minnena :D

Permalänk

IPRED förstör internetforum.

Permalänk
Proffsmoddare

Allvarligt, det finns redan miljoner hat-trådar om IPRED, någon måtta får det vara.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Avstängd

Du ställer åter igen frågan på fel sätt. Mitt svar har inte ändrats från förra tråden:

Att starta en tråd med den ledande frågan om hur många som ska rösta på PP och liksom insinuera att det gör man för att man är mot IPRED och är man mot IPRED röstar man på PP känns lite som att blanda ihop saker. Jag förnekar inte att PP må vara ett realistisk alternativ mot IPRED eller att konventionella partierna är ambivalenta, senfärdiga, okunniga och flata, men det är liksom ändå två separata frågor.

Om du fortsätter skapa trådar med exakt samma innehåll kommer säkert någon moderator reagera. Använd de myriader av befintliga trådar i stället.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk

Gött.

Jag satt och funderade på varför det inte fanns någon tråd att diskutera IPRED i när det finns på många andra forum. Tur att du skapade tråden så vi inte behöver oroa oss.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

skåne till danmark!

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
skåne till danmark!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det finns många trådar som handlar om detta ämne, använd dem istället för att skapa nya trådar hela tiden.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||