ALLA återförsäljare läs detta..

Permalänk
Medlem

ALLA återförsäljare läs detta..

Varför har ingen av er tagit hem denna ?
http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=...

Den som planerar att ta hem den kan ju svara här direkt..

Permalänk

För liten marknad kanske?.. Enbart till EN specifik grafikkorts modell som kanske inte precis ligger i topp när det gäller användarstatistik. Men onekligen en extremt bra produkt. Jag skulle gärna se en liknande lösning till mitt nya GTX 275.. Min i princip ljudlösa rigg är tyvärr ej så tyst som den än gång var :/

edit: Den fanns ju faktiskt till mitt kort verkar det som! GTX 275 är väl bygd efter samma struktur som 280:an? ;D Synd den är så dyr bara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anteljungh
För liten marknad kanske?.. Enbart till EN specifik grafikkorts modell som kanske inte precis ligger i topp när det gäller användarstatistik. Men onekligen en extremt bra produkt. Jag skulle gärna se en liknande lösning till mitt nya GTX 275.. Min i princip ljudlösa rigg är tyvärr ej så tyst som den än gång var :/

edit: Den fanns ju faktiskt till mitt kort verkar det som! GTX 275 är väl bygd efter samma struktur som 280:an? ;D Synd den är så dyr bara

Det finns väldigt många som äger ett X2 och dom är högljudda och låter mycket, så en marknad finns

Permalänk

Tja, en anledning kan ju vara att det står "Available from End of May" på AC´s hemsida

Visa signatur

Main: Intel i7-9700K | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair Vengance 16GB 3200mhz | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Asus GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC | Asus ROG Swift PG329Q 32"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apophis_84
Tja, en anledning kan ju vara att det står "Available from End of May" på AC´s hemsida

Hehe

Ont: Ser fettig ut, kanske vore något istället för ett 260 216 med twin turbo?

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Fanns en nyhet om denna, den verkar lite overkill men ett test med den ahde varit gött

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apophis_84
Tja, en anledning kan ju vara att det står "Available from End of May" på AC´s hemsida

hahaha epic-fail på mig, det hade jag missat

Permalänk
Medlem

Och om det skulle vara så att du i framtiden hittar en produkt som inte finns lagerförd så går det alltid att maila till återförsäljaren direkt och höra om de kan få hem den.

Visa signatur

En fisk...