Nationella uppsatsen Engelska A

Permalänk

Nationella uppsatsen Engelska A

Någon mer än jag som skrev nationellt prov, uppsats, idag i engelska A? Hur som helst så skulle man skriva om datorer, bla hur internet påverkade oss positivt och negativt. Själv skrev man ju lite om pirate bay och om att vara fri på nätet. Känns ju passande att få ett sånt skrivämne i dessa dagar Vad skrev ni om?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Samma som du, eller jag snubblade in på det, blev lite av ett piratpartiet manifest tillslut

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk
Hedersmedlem

skrev om hur datorer var förr och hur de har utvecklats samt hur folk förr trodde att datorer skulle ta över världen (det ämnet slutade med att jag skrev om WoW )

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Underbart, jag höll på med en utställnings-synops där jag analyserar populärkultur hos ungdomar genom stereotypa roller i gymnasiemiljö. Ni prickade in min datorrelaterade del av utställning i alla fall

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sentenced
Underbart, jag höll på med en utställnings-synops där jag analyserar populärkultur hos ungdomar genom stereotypa roller i gymnasiemiljö. Ni prickade in min datorrelaterade del av utställning i alla fall

Om jag förstår detta rätt så menar du att vi prickar in en av dina stereotyper?

Visa signatur

Letar du bostad i Stockholm?
Snabbostad.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av folke123
Om jag förstår detta rätt så menar du att vi prickar in en av dina stereotyper?

Nja inte stereotypen men lite av utställningsidéen som är baserad på stereotypen. Jag hann inte göra någon större undersökning om ämnet så jag var tvungen att göra kvalificerade gissningar. Det var ett tag sen jag vistades i gymnasiemiljö.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk

Slappt ämne ni fick. Jag ska skriva Eng B uppsats om "Genus i det 20nde århundradet" :/

Visa signatur