Hur hittar man kvällsjobb? :)

Permalänk
Medlem

Hur hittar man kvällsjobb? :)

Som topic lyder, vilken typ av jobb ska man söka om man enbart kan jobba kvällar? Jobbar redan som elektriker 7-16 men just nu känns det som fritidslivet står på standby så ett jobb till hade varit guld värt.

Men vad ska man söka? Finns det några? ^^ Får ju inte vara aldeles för sent heller då jag måste orka med mitt huvudsakliga jobb först o främst.

Permalänk
Medlem

Du säger åt släkt och vänner att sprida att du är elektriker som gärna tar på dig ett mindre vitt jobb

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Du säger åt släkt och vänner att sprida att du är elektriker som gärna tar på dig ett mindre vitt jobb

Det är ju ett alternativ, men jag har heldre en stabil inkomstkälla till i cirka ett år eller så Men det är ju alltid en start, finns ju dom i släkten som ofta vill ha lite hjälp

Dock brukar det mest bli tjänster o gentjänster på så vis. Man får bilen lagad t.ex ^^. Fast nu har jag ju ingen bil längre.. aja

Permalänk
Medlem

Någon jourverksamhet inom ditt område kanske passar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
Någon jourverksamhet inom ditt område kanske passar?

Hade varit guld ifall jag hade haft någon felsökningserfarenhet.

Jobbat som elektriker i lite över 3 år men till 99% bara nyinstallationer och ombyggnationer. Vi har andra elektriker som tar hand om all service osv. med andra ord skulle jour aldrig funka för mig :S

Någon som vet vilka typer av företag som har nattpersonal och ofta har lite omsättning på personalen också. Posten lär ju ha personal som jobbar natt, det kanske vore något att söka?

Kommer ju kännas lite segt att troligtvis jobba OBtid med lägre lön än min vanliga. Men fan, jag tar vad jag kan få

Permalänk
Medlem

Eller så drar du igång fritidslivet? Skaffa ett barn vettja! Då lär du inte få mycket tid över!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Eller så drar du igång fritidslivet? Skaffa ett barn vettja! Då lär du inte få mycket tid över!

Nja, har precis skaffat en flickvän nere i holland och vi kan inte träffas speciellt ofta som det är nu. Tänkte jobba så mycket jag bara kan och sen ta tjänstledigt ett halvår eller mer o vara där nere, har man redigt med flyt kanske man kan skaffa ett jobb där också.

Detta är ingenting som över huvud taget är planerat än men om vi vill försöka vill jag inte att pengarna ska vara ett problem.

Permalänk
Medlem

Extraknäck som telefonförsäljare!

Behövs alltid lite nya terrorister som kan förstöra för andra människor!

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dedde
Extraknäck som telefonförsäljare!

Behövs alltid lite nya terrorister som kan förstöra för andra människor!

Finns det pengar att tjäna där då? Är det inte provisionsbaserat och man säljer kanske en grej per timme

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Finns det pengar att tjäna där då? Är det inte provisionsbaserat och man säljer kanske en grej per timme

Jag jobbar själv som telefonförsäljare fast på heltid, man kan tjäna duktigt med pengar, på vårat kontor i Jönköping så brukar kvällare ligga på 8-10k i månaden o de jobbar 3-4 kvällar i veckan... Sen beror det på vad det är för projekt man kör, jag själv tjänar 300/sälj och säljer mellan 8-10 avtal per dag, så en i timmen är ju fan asbra! Visst inte lika bra betalt om man jobbar kväll, men kolla lite på AMS där borde det finnas multum med sånna jobb!

Lycka till!

/D

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem

Telefonförsäljare kan tjäna jävligt bra eller jävligt dåligt beroende på hur bra du är. Finns de som drar in 45 papp i månaden på heltid, men finns även de som drar in 5 papp.

Men som sagt, kolla AMS och se vad de har, har alltid fått alla mina jobb via platsbanken på deras hemsida.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Jag jobbar som privatlärare, det är rätt hög efterfrågan nu. Men de vill nog gärna att man pluggar på högskola då.

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem

Du kan försöka söka jobb som croupier eller på nån lokal pup/uteställe som typ diskare eller liknande.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem

Vf inte inom kommunal vård? Finns alltid behov av vikarier, jag hoppar in i nattpatrullen vilket är ett soft extrajobb.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."