Riddick dark athena ingen aktivering!

Permalänk

Riddick dark athena ingen aktivering!

Tja jag har problem med att få min aktiverings kod till spelet!

den säger anslutning frånkopplades bara när jag ska hämta akiverings koden.

Vill notera att jag har inga andra problem whatsoever med internet anslutningen och alla spel och allt funkar som det ska!

Nu till min fråga är det nån annan som haft liknande fel?

Har även testat att aktivera från andra datorer men funkar inte samma fel där, så jag tror de kan vara att seriel koden är fel från hela början i paketet kanske?

vad tror ni?

Permalänk

ring eller maila till tillverkarens support ?
Annars gå tillbaka till butiken och be att få en annan kopia då nyckeln inte fungerar

Permalänk
Avstängd

Som vanligt är det bara dom som köper spelet som får problem, jäkla kopieringsskydd.

Har samma strul med min(köpt), men denna gång finns det inga "olagliga" hjälp heller

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Ja det är fan sjukt, sen undrar dom ju varför folk tankar ner olagligt. Har man köpt spelet så ska det fan funka, punkt slut. Att behöva hålla på så här borde man fan kunna kräva pengar tillbaka för du kan ju inte använda det du köpt.

Permalänk

true dat, men det är fixat nu men nu kom ett annat problem istället, spelet hänger sig efter en timmas spelande o alltid vid samma ställe, är så för båda kampanjer, dock så funkar den gamla riktiga butcher bay från 2004 för mig.

Och självklart finns ingen patch som fixar det:)

Ja ni spelbolagen varför piratkopierar folk??

idioter.

Permalänk
Medlem

Vad har du för spec på datorn? Har du senaste drivrutiner för grafikkortet? NVIDIA:s beta drivers innehåller masa fixar för riddick.

Visa signatur

void@qnet
teeworlds, stålverk80, evil schemer, c, c++
Languages shape the way we think, or don't.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjBeowolf
true dat, men det är fixat nu men nu kom ett annat problem istället, spelet hänger sig efter en timmas spelande o alltid vid samma ställe, är så för båda kampanjer, dock så funkar den gamla riktiga butcher bay från 2004 för mig.

Och självklart finns ingen patch som fixar det:)

Ja ni spelbolagen varför piratkopierar folk??

idioter.

Hur fixade du det? Har samma problem..

Edit: Fick igång det precis.