Arctic Cooling Accelero S1 rev2 i göteborg?

Permalänk
Medlem

Arctic Cooling Accelero S1 rev2 i göteborg?

Hej vet inte om denna tråden platsar här men om den inte gör det så får någon mod låsa/flytta tråden,

Jag söker 2st Arctic Cooling Accelero S1 rev2 i göteborgsområdet, Skulle behöva dom i helgen så beställning är uteslutet, har redan kollat hos inet men dom har inga i lager,

alla svar uppskattas

Permalänk
Medlem

Inte bättre att lägga upp en köpes-annons under marknads-delen då?

Permalänk
Hedersmedlem

Kolla Kjell & Company, finns i lager enligt deras sida både på Nordstan och i Partille. De höjde dock priset för en månad sedan (från rimliga 279kr).

Permalänk
Medlem

Du kanske kan få köpa mina accelero, ifall du nöjer dig med 2st begagnade för ett bra pris. Ska sälja av mina 4850 kort så får se om köparn ska ha dom med, ifall du är intresserad av begagnade alltså?

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad till Grafikkort*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RzOXz
Hej vet inte om denna tråden platsar här men om den inte gör det så får någon mod låsa/flytta tråden,

Jag söker 2st Arctic Cooling Accelero S1 rev2 i göteborgsområdet, Skulle behöva dom i helgen så beställning är uteslutet, har redan kollat hos inet men dom har inga i lager,

alla svar uppskattas

hur gick det?