Neverwinter Nights 2 - fråger

Permalänk

Neverwinter Nights 2 - fråger

Har lånat neverwinter nights 2 och har precis börjat och undrar lite över spelet

* När man är i tävligen precis i början ska man ta en grön fjäder från en person i grönt, HUR!?

* Den förbanade kameran finns det något som förbättra den?

* patchar var finner man dem?

* finns det moddar till spelet?

Permalänk
Inaktiv

Re: Neverwinter Nights 2 - fråger

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
Har lånat neverwinter nights 2 och har precis börjat och undrar lite över spelet

* När man är i tävligen precis i början ska man ta en grön fjäder från en person i grönt, HUR!?

* Den förbanade kameran finns det någon som förbättra den?

* patchar var finner man dem?

* finns det moddar till spelet?

"Låna" förmodar vi? Spelet kollar ju efter patch så fort du startar det.

Permalänk
Medlem

du byter till den lilla snubben, och högerklickar eller ngt på den gröna gubben, har jag för mej

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

Du ska pickpocketa(!) killen med gröna kläder. Det gör du genom att välja valfri tjuvliknande karaktär och trycka på Sleigh of Hand och sedan på den gröna killen.

Kameran är väl skön? Vad är felet? Självklart "måste" man köra top down ala RTS annars förstår jag om du tycker det är jobbigt.

Patchar får du om du bara trycker på "Update Game" i launchern.

Moddar? Sjävlklart! Det finns MASSOR med spelargjorda kampanjer, balansfixar och annat smått och gått.

Googla så hittar du säkert.

Om du gillar spelet kan jag även rekommendera Baldur's Gate 2. Äldre men bättre enligt mig.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin