Permalänk
Medlem

TBH konkursauktion

Tjena.

Jag vill tipsa alla som bor i eller nära Trollhättan om TBHs konkursauktion på nätet. Utlämningsstället är i Trollhättan.

TBHs auktioner: http://www.ps.nu/?page=netauction&category=13357

Verkar vara riktigt trevliga grejer. Synd att man inte ens bor i närheten till Trollhättan.

Frossa era lyllosar.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Nu har jag suttit och dräglat...måste hämta en trasa och torka av bärbara!
Jo, säger som Leedow, synd att man bor i Norrland...inte direkt så att man bara svänger förbi...:-(

Visa signatur

schack rules, i don't...:-(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taimanov
Nu har jag suttit och dräglat...måste hämta en trasa och torka av bärbara!
Jo, säger som Leedow, synd att man bor i Norrland...inte direkt så att man bara svänger förbi...:-(

Vissa av grejerna där skulle vara så otroligt nice att lägga rabarber på. Nästan så de borde fixa frakten av prylarna. Går ju enkelt att ta flera hundra för det, beroende på storlek. Billigare än att bila/tåga/bussa dit och tillbaka.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

härlig blandning av gammalt skit och hyffsat nytt i klumpar. Sen har jag bara en liten fundering, han som köper "ca 100 ramminnen" vad man gör när man kommit hem med dom

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Man ser inte vad det är för grafikkort. Bättre bilder tack!

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Inveramsay
härlig blandning av gammalt skit och hyffsat nytt i klumpar. Sen har jag bara en liten fundering, han som köper "ca 100 ramminnen" vad man gör när man kommit hem med dom

www.blocket.se

Permalänk
Medlem

Fan 4 skärmar för 1200, vilket kap. Hade verkligen behövt.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

Grr, nu blir det bara fler som lägger bud. Dvs dyrare för oss som redan upptäckt den.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Ahh nu såg jag extrabilderna på grafikkorten. Mest bara skitkort. Nån som vet vad den svarta Calibre Geforce är för modell?

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Avstängd

JUNK, utan garantier och dyl.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Inte så låga inropsavgifter direkt...

Permalänk

Ej glömma inropsavgiften och sist tillkommer moms på det hela. Så jag tycker det inte är så extremt billigt, så jag får lust att impulsköpa något.
*edit*
Som N!klas sa 1 minut innan, dessutom är denna inropningsavgift utan moms.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Avstängd

Tycker inte direkt att det var några bra inropspriser!

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WeeMaan
Grr, nu blir det bara fler som lägger bud. Dvs dyrare för oss som redan upptäckt den.

Beklagar det. Jag tänkte bara att andra skulle få lycka då jag inte kunde få det.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

Fyfan va ja satt och dräglade över prylarna xD
hade ja körkort skulle det lätt bli en utflykt till trollhättan :/

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Nu lägger vi ner denna tråd så vi kan fynda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Nu lägger vi ner denna tråd så vi kan fynda

Långt till trollhättan tyvärr...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Fynd? Det där kallar jag långt ifrån fynd. Eller mjo... ett par saker var väl helt ok visserligen

Permalänk
Medlem

Fan vad folk budar långt innan auktionerna är slut, lika som på tradera.
Finns ju ingen anledning att lägga bud innan i sista sekunderna, då det är ett fast slutdatum...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
Fan vad folk budar långt innan auktionerna är slut, lika som på tradera.
Finns ju ingen anledning att lägga bud innan i sista sekunderna, då det är ett fast slutdatum...

Varför bjuda i sista sekunden?
På tradera spelar det ju ingen roll, bara att knappa in så mycket man kan tänka sig att ge så höjs det ju automatiskt oavsett om det är sista sekunden eller inte.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Fattar inte riktigt hur det går till. Alltså om högsta budet är t.ex. 1500kr och inrops priset är 1000kr, blir det att betala då 1500+1000 och inklusive moms så det blir ungefär 3000 kr?

Visa signatur

i5 750 | Asus P7P55 | Sapphire 5850 | Fractal Design Define R2 Svart | Seagate 1tb | Intel X25-V 40gb | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | Dell 2209WA |

Permalänk
Medlem

Priserna ligger så hög nu att det mesta är inte speciellt billigt. Räkna in att det inte är garanti på grejerna heller, så det är ungefär som att köpa begagnat.

Permalänk
Medlem

http://www.ps.nu/?page=netauction&id=12562

Marknadsvärde: 9 000 SEK

hmmm...

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Fina grejer som kommer kosta mycket :=)

Men jag tackar för du vissade oss denna länk.

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
http://www.ps.nu/?page=netauction&id=12562

Marknadsvärde: 9 000 SEK

hmmm...

ASUS P5Q SE PLUS
ASUS M2N68-AM
Gigabyte, S-series, GA-M52L-S3
Gigabyte, s-Series MA78GM-S2H
Gigabyte, S-Series, P35C-DS3R
MSI, K9N6PGM2, V-class
DFI, infinity 975x/G
MSI, K9AGN

Det är ju inte bara ett moderkort

Permalänk
Medlem

Kolla stjärnan som som bjudit 2400kr för Eee PC 1000H.
3375kr inkl moms.

Kanske dessutom är en retur.

Samsung VHS/DVD för 1250kr.
En NY kostar 1000kr.

Jisses.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Varför bjuda i sista sekunden?
På tradera spelar det ju ingen roll, bara att knappa in så mycket man kan tänka sig att ge så höjs det ju automatiskt oavsett om det är sista sekunden eller inte.

För att om du själv bjuder när det är lång tid kvar så är det lätt för andra att bjuda över=mer slutpris....

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jadu_10
Fattar inte riktigt hur det går till. Alltså om högsta budet är t.ex. 1500kr och inrops priset är 1000kr, blir det att betala då 1500+1000 och inklusive moms så det blir ungefär 3000 kr?

Ja det är rätt, kostnaden blir 3125kr.
Det är därför jag tror att det blir så höga priser, för att folk är dumma och bjuder utan att riktigt tänka på vad priset blir.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Fast fynda kan man. Ifall man behöver en eltruck eller liknande...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
För att om du själv bjuder när det är lång tid kvar så är det lätt för andra att bjuda över=mer slutpris....

Och?
Visst om det är en rak auktion, att det är det man bjuder man blir av med. Men som på tradera där man sätter sitt maxbud så spelar det ingen roll. Det syns ju inte vad man satt som max förren efter att någon sätter ett högre. Bara sätt det maxbud man vill och skulle någon bjuda över så ja, då hade man ju inte gått högre i alla fall oavsett när det skett.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.