Står error efter installation av GT Legends

Permalänk
Medlem

Står error efter installation av GT Legends

Någon som vet vrf det står Error to install the application, you must have administrator privileges on you computer.
Jag fattar inte varför. Har inte skrivit in någon cd key för de har inte stått någonstans . Sitter på vista och har 4870 1gb grafik och 4 kärnig cpu. Så de lär funka. Eller?

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

Du kan inte installera program på datorn om du inte är dator administratör. Så om du loggar in med administratör kontot så borde det fungera//rocs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rocs
Du kan inte installera program på datorn om du inte är dator administratör. Så om du loggar in med administratör kontot så borde det fungera//rocs

Jag är admin och det är endast ett konto till datorn..

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tydligen så är du inte det då även om du är enda användaren

Högerklicka på setupfilen och kör som admin, se om det går.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Tydligen så är du inte det då även om du är enda användaren

Högerklicka på setupfilen och kör som admin, se om det går.

kom annan text nu när man högerklickade och kör som admin

Error Internal error when accessing one of the application´s libraries. Contact your customer support. Error code: 1275.

Ja fattar inget. Kan knappt engelska

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

har fixat sig nu. fick ladda ner någon annan sorts drivrutin till mitt windows

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

ok bra att det fixade sig