Lian Li släpper datorlåda med AMD-tema

Permalänk
Melding Plague

Lian Li släpper datorlåda med AMD-tema

Taiwanesiska Lian Li ligger inte på latsidan utan lanserar nya datorlådor på löpande band. Denna gång handlar det om en temariktig Armorsuit PC-P50R.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Lite ovanliga färger.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Lite ovanliga färger.

Det var snyggt med röd insida dock

Visa signatur

Citera för svar
"He had a baseball bat, and I was tied to a chair. Pissing him off was the smart thing to do." - Max Payne

Permalänk
Medlem

hm

läckert

Permalänk
Medlem

ska ha en när den kommer!!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

snyggt fönster:) lite för mycket rött. Men den skulle nog köpas av mig fast jag är nvidia fan

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

Ska bli min ägodel ! blir perfekt til min Bloodrage bräda ! Ska bara byta fönsret och skicka amd loggan till ett varmare ställe !

Permalänk
Hedersmedlem

galet fult chassi ärligt talat.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Läckert om jag slipper fönstret!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Riktigt tuff men den kostar antagligen alldeles för mycket =/

Permalänk

Varför måste det ha fönster? Tänka på oss som har moderkort som ser ut som Lego har designat den(Gigabyte:P).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Riktigt tuff men den kostar antagligen alldeles för mycket =/

Priset står.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
galet fult chassi ärligt talat.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Gillar designen riktigt mycket.
Dock är jag inte helt hundra på om jag skulle vilja ha en röd insida :/

tufft fönster var det också. Brukar inte gilla det

Sedan så älskar jag att allt fler gör chassin med nätagget i botten

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem

Ljudnivån lär inte vara att leka med direkt. Samt det ser bara ut att finnas 3 hdd vaggor, eller har jag missat nåt?

Visa signatur

Fractal Design Define S - ASUS STRIX GTX 1060 6GB - Core i5 6600K @ 4.5GHz - be quiet! Pure Rock - Corsair 16GB CL13 2133MHz - Samsung 250GB SSD (OS) - ASUS Z170 PRO Gaming - Corsair RM750x 750W

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Lite mattare färg hade varit bra men jag tycker det ser snyggt ut bara man plockar bort onödig neon. Om man nu inte kan stänga av det!

Permalänk
Medlem

Nog för att jag typ har en Dragon... men NEJ, aldrig att det chassit kommer in hemma hos mig..

riktigt fult tyvärr

Permalänk
Medlem

Lite kul plojpryl, men inte var den särskilt fager. Iofs så tycker jag att alla Lian Li:s chassin ser ut som sk*t så mina ord väger förstås luft i sammanhanget.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Snyggt med röd färg på insidan!

Visa signatur

i7-4790K | Noctua NH-D14 | ASUS Z97-A | Geforce 780 GTX | Samsung 850 PRO 512GB | Plextor M3PRO 128 GB | Fractial Design XL | MacBook Pro Retina 13"

Permalänk
Inaktiv

Den här var ju verkligen fuck-ugly, dock lär personen som konstruerade moderkortplåten vara någorlunda med i matchen med tanke på genomdragningsmöjligheter för kablar.

Permalänk
Medlem

Trodde Lian-li stod för Stilrena Design chassin men det här var för mycket.
( nej ni som är lite efter, jag tror inte lian li betyder "stilrena design chassin" )

Visa signatur
Permalänk

Tyckte det var riktigt snyggt, men lian-liprislappen föll inte riktigt lika mycket i smaken...

Visa signatur

Chassi: Dark Base 900|CPU: i7 6800k|Moderkort: Gigabyte X99P|Grafikkort: Gigabyte RTX 3080 Gaming|Minne: Corsair Vengeance 32BG|Nätagg: beQuiet! Dark Power 850W|OS: Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
Trodde Lian-li stod för Stilrena Design chassin men det här var för mycket.
( nej ni som är lite efter, jag tror inte lian li betyder "stilrena design chassin" )

Slå upp ordet "Stilrent" i valfri ordbok, då bör du få beskrivning liknande "Något som följer en viss vedertagen stil" alltså inte synonymt med endast alu-chassin med borstad front.

Mer om det: http://thedronesclub.wordpress.com/2009/03/14/begreppet-stilr...

Tyckte faktiskt chassit såg helt okey ut, en tusenlapp billigare så hade jag kanske köpt den.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Jag vill ha det vanliga PC-P50! En fin artikel om den skulle passa bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H.Bengtsson
Jag vill ha det vanliga PC-P50! En fin artikel om den skulle passa bra

skaffa google
http://www.sweclockers.com/nyhet/9207-pc-p50_nytt_chassi_fran...

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

"I övrigt syns plats för hela nio 5,25”-enheter"

Vem behöver nio st 5,25”-enheter?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jesusbarnet
skaffa google
http://www.sweclockers.com/nyhet/9207-pc-p50_nytt_chassi_fran...

Sett den men det är för lite information. Jag menar något i stil med http://www.sweclockers.com/recension/?id=6066

Permalänk
Musikälskare

Jag gillar det, inte mer inte mindre

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Läckert med rött

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.