Starcraft 2 Beta, snart här (beta opt-in)

Permalänk

Starcraft 2 Beta, snart här (beta opt-in)

Och "alla" med rätt system speccs kan vara med
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=16904294697&post...
Bäst att skicka in era system specifikationer om ni vill ha någon chans att vara med

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Hedersmedlem

Tackar! Speccs skickade

Permalänk
Medlem

ska testa

bara jag som tycker att texten i deras forum är lite jobbigt för ögonen ?

EDIT: Man måste äga ett Blizzard spel för att kunna signa upp för betan !
Och det gör jag ju inte

Permalänk
Inaktiv

Pyttlock, hela deras sida är skitjobbig. Te.x bakgrundsbilden som ska laddas varje gång....den är inte liten heller till storleken. :/

Permalänk
Hedersmedlem

Jag hade som tur Starcraft och Diablo 2.. men räcker ju att jag använder starcraft

Permalänk
Medlem

kommer inte in.

Kommer inte in på sidan ens. Tips?

får bara error 403

Permalänk
Medlem

Re: kommer inte in.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Kommer inte in på sidan ens. Tips?

får bara error 403

Tips: http://eu.battle.net/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Jag hade som tur Starcraft och Diablo 2.. men räcker ju att jag använder starcraft

Hur kopplar man en produkt till sitt account?
Ska man skriva in cd keyn eller?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

ja du skriver helt enkelt bara in cdkeyn:p

min beta profile blev konstig cpu ligger visst bara på 2,9ghz medans testet säger 3,2....

Permalänk
Medlem

får nästan ta och köpa wc3 eller diablo bara för att kunna ha chans på betan.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Så var det inskickat

Den överför min processorhastighet fel bara...programmet som läser av säger 3620000000 (3.62GHz) men på min profil på BN står det 3.371 GHz...skumt, men det lär väl inte spela någon roll.

Vill ha en beta...MUMMA!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Hedersmedlem

Min cpu-hasighet blev lite lägre.. hoppas det inte påverkar bara

Permalänk
Medlem

Fan måste signa när jag kommer hem ikväll!

Permalänk
Medlem

Signat. hoppas man har oturen att få en

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Damn, systemet i min profil är gammalt skräp, har ingen möjlighet att uppdatera atm.
Måste systemet uppfylla Minimum Requirements för SC2?

Permalänk
Medlem

Vilka är Minimum Requirements?

Permalänk
Medlem

Tur att man köpte Starcraft Battlechest billigt för ett par år sen.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Hedersmedlem

Finns det några minimum requirements för SC2?? Visste jag inte.

Permalänk
Medlem

Får la hoppas på en då.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

skickat in nu, men vadå minimum specc för SC2?:o

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Avstängd

Fan, orkar inte gräva fram min Starcraft för att skriva CD-key... väntar tills spelet kommer ut istället.. Bygger upp hypen på det sättet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Isch, jag hittar inte mitt SC-battlechest-paket för keyn... *Svära*

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Det kanske är en feltolkning dock? Läste från kommentarerna där...

Visa signatur

http://steamcommunity.com/id/SolidDread
AMD Phenom2 X4 940 @3.7GHz | XFX GeForce GTX 260+ 896MB PCIe | Corsair 4GB XMS-2 8500C5 |
Fraktfritt på Inet.se

Permalänk
Medlem

Vad tusan! Är det någon annan än jag som har problem med att skicka in mina specs? Jag har disablat brandväggen, dock inte öppnat i routern, men ska väl inte behövas? Kör vista64 och kör programmet som admin. Tips?

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

För några promille högre chans för beta: Registrera ett konto per blizzardspel. (Kräver lika många emailadresser).

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Vad tusan! Är det någon annan än jag som har problem med att skicka in mina specs? Jag har disablat brandväggen, dock inte öppnat i routern, men ska väl inte behövas? Kör vista64 och kör programmet som admin. Tips?

Va så för mig med.. stängde av windows defender så funka det bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Igelkott
För några promille högre chans för beta: Registrera ett konto per blizzardspel. (Kräver lika många emailadresser).

Tror dom har rätt bra koll på det. Du ger ju även ifrån dig din mac adress från din system scan.

Permalänk
Medlem

Blir bara ett streck på "CPU TYPE", får ni något värde på den?

Permalänk
Hedersmedlem

Roligt att programmet identifierade min klock till 1.7Ghz >_>