Crysis fungerar inte!

Permalänk
Medlem

Crysis fungerar inte!

Jag har precis köpt crysis för att pressa datorn lite men spelet fungerar inte! allting fungerar tills jag ska starta en bana då laddar den till 100% sen händer inget det enda som hjälper är reset. och min dator ska ju klara crysis så vad är det då? har senaste uppdateringen installerad. HJÄLP!!

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

Väldigt svårt att veta vad som är fel, fråga runt på typ crysis hemsidas forum (om det finns) eller ring/mejla "crysis utvecklarnas support".

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk

Kan va för klent nätagg, jag skulle satsa på 1000watt MINST!

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnippaMazter
Kan va för klent nätagg, jag skulle satsa på 1000watt MINST!

Öhhhh du han har 650 watt samt va har detta med Hans problem att göra ....

Hölmiz
Provat köra i lägre upplösningar ???

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem

Jag kör med 650W oxå, våra datorer drar väl relativt lika mkt.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

650W räcker lätt.

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk

300 räcker också så det lär inte vara ett sånt fel. Har du provat installera om? Funkar andra spel?

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

men hallå mitt problem då?

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

Ofta de andra börjar snacka om nättag....

Hur som helst. Installera om.
Uppdatera grafikkorts drivrutiner.
Uppgradera spelet.

Testa med lägsta grafik.
Kolla så inte firewall/antivirus blockar.

Lite ider som du kan testa.

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Avstängd

Fan ska någon n00b komma med nätagg för? (400W duger bra)

Seriösare tips : Testa olika drivrutiner till grafikkortet, senaste är inte alltid det bästa/fungerande.
Jag antar att du kör med Vista, testa i en annan användarkonto på datorn, 9 av 10 gångerna är det felet för mig.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafiel
Ofta de andra börjar snacka om nättag....

Hur som helst. Installera om.
Uppdatera grafikkorts drivrutiner.
Uppgradera spelet.

Testa med lägsta grafik.
Kolla så inte firewall/antivirus blockar.

Lite ider som du kan testa.

jag Installerade om det då gick det

tack

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M