Permalänk
Medlem

Kritik på Wordpress tema

Tja!

Shit alltså, det var tänkt att starta med Wordpress temaproduktionen någon gång i förra sommarn, nu har jag fått fram en enda, alltså har inte hållt på med denna sen dess men shit andra grejer lockar.
Inte ens hemsidan som har hand om temat har fått sig den kärleken den behöver, mycket amatörmässigt.

Iaf, detta är ett Wordpress tema med fokus på minimalism, det går att få det ännu mer sparsmakat om man vill, kommer ett ännu "mindre" tema framöver. Detta temat är det jag själv ville ha för min egna sida, många andra teman var för "flashiga", jag ville bara ha ett så litet och lätt tema som möjligt.

Notiser:

  • Version 0.5, alltså finns det flera saker som behöver optimeras

  • Ingen sidebar

  • Kräver JS för att kunna öppna sökrutan (bring the hate)

  • Endast för dom som behöver en SIMPEL blog, varken mer eller mindre

Hemsida för nerladdning
Demo

Är tänkt att göra lite mer avancerade Wordpress teman så ni som bara skrattar åt att "haha det är ju bara en vit sida med lite text" så kommer det lite mer framöver.

Iaf, förslag på förbättringar?

PSServern sidan ligger på är sjukt instabil så kommer säkert dö någongång väldigt snart

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Jag tycker om Temat.

Jag pysslar en del också med Wordpress och använder det själv som plattform för min website.

Skapade ett ifrån grunden byggt tema till min website som drivs av Wordpress.
Riktigt intressant upplevelse och med lite fantasi finns det hur mycket som helst man kan göra.

Och jag har även gjort ett tema som är lite mer CMS inriktat med Wordpress som backbone.

Lycka till i dina framtida projekt.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.