Ny COD6 Modern Warfare 2 trailer gameplay!

Permalänk

Ny COD6 Modern Warfare 2 trailer gameplay!

http://www.youtube.com/watch?v=tXiMCKiKgys

Ny gameplay trailer på youtube! Diskutera vad tycker ni?? Ser det bättre ut än cod 4?

Permalänk
Medlem

Ser ju verkligen ut som att grafiken har fått sig en bra skjuts

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Finns med bättre kvalite på GT:
http://www.gametrailers.com/player/49095.html

Dessutom så har de avskaffat COD namnet, spelet heter Modern Warfare 2. Det är inte omöjligt att COD6 kommer att bli uppföljaren av COD5: World at War.

Permalänk

var det allt? Tja, dom tre sekunder man såg verkade väl som ett modernt fps ska se ut.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

kommer COD6 redan i maj? blir nog att köpa in de.. ser nice ut..

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Det kommer inte heta "COD6".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Det kommer inte heta "COD6".

men förlåt då, kommer MW2 redan i maj?

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Tänker bara att det kan bli lite förvirrande om de tänkt sig att kalla uppföljaren till World at War för COD6. Men de kanske hoppar över 6:an bara för att undvika det.

Det är angett release 10 november, så ett tag kvar.

Edit: Som jag förstår det så är 24 maj det datum då de kommer släppa massor av info om spelet.

Permalänk
Medlem

va jag har hört kommer treyarch göra "cod 6" i vietnamn

men ser najs ut med mw2 längtar

Permalänk
Medlem

Köra snömobil såg nice ut. Senast var ju i NOLF
Älskar snölandskap i spel. Kallt och jävligt ska de va..

Ser fram emot COD6

Permalänk
Medlem

tror ni det blir något problem för mitt 4870 att klara de?
eller ska man köpa de till konsol ist?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Blir nog skoj.

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoBb3
tror ni det blir något problem för mitt 4870 att klara de?
eller ska man köpa de till konsol ist?

Det lär fungera utmärkt på ditt 4870, med tanke på att spelet görs för konsoll också. Har du testat COD4: Modern Warfare? Kommer säkert vara något mer krävande än det, men inte mycket.

Permalänk

Hoppas bara dem inte förstör spelet genom att ha pyttesmå mikro banor som i CoD 4 och CoD 5.
Fast det gör dem säkert..

Permalänk
Medlem

tycker det ser ut om samma motor som först mw kördes på , som om jag inte missminner mig är en tweakad cod 2 motor .

det är dock fortfarande en av de härligaste motorerna imo

bra flyt och skön känsla i den , men fysiken är lite outdated.
hoppas det har rustats upp i den vrån.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Ser inte alls snyggt ut.

Varför? Jo för det är en trailer och inte ur själva spelet när man lirar.

5 år gammal spel hade ibland så bra filmer med men själva ingame 100ggr sämmre.

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafiel

5 år gammal spel hade ibland så bra filmer med men själva ingame 100ggr sämmre.

det brukar kallas cinematisk trailer.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
tycker det ser ut om samma motor som först mw kördes på , som om jag inte missminner mig är en tweakad cod 2 motor .

det är dock fortfarande en av de härligaste motorerna imo

bra flyt och skön känsla i den , men fysiken är lite outdated.
hoppas det har rustats upp i den vrån.

Jo det ser ut som samma grafikmotor och det stämmer att det är en tweakad cod 2 motor. Minns att när jag fixade med configen till cod 4 så stod det allies o axis eller likn.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Sen är COD2 en tweakad quake motor. Jag trodde dom skulle ha dumpat bsp formatet vid det här laget.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk

Jag förstår bara inte vad för nytta man har av en massa fantastiska grafikmotorer och massa sånt när man inte har plats att spela på?? Det är så idiotiskt att alla CoD spelen har så förbannat små banor.
Det är som om man hade 20x20 m stora banor i kommande OFP2 och ARMA II, visst vore det idiotiskt?
Men lyckligtvis kommer OFP2 och ARMA II ha en stoor spelvärld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Jag förstår bara inte vad för nytta man har av en massa fantastiska grafikmotorer och massa sånt när man inte har plats att spela på?? Det är så idiotiskt att alla CoD spelen har så förbannat små banor.
Det är som om man hade 20x20 m stora banor i kommande OFP2 och ARMA II, visst vore det idiotiskt?
Men lyckligtvis kommer OFP2 och ARMA II ha en stoor spelvärld.

mjo , det är ju en gammal motor i grunden och därför är det så begränsat.
tippar jag på i alla fall.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

Jag hoppas på det bästa. Jämfört med de äldre COD och COD4 var skillnaderna enorma, och även enormt bra. Möjligheterna för detta spel att bli en riktig höjdare är väldigt stora.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk

Enormt sugen. Kolla GT's Pop-Block video där de analyserar senaste trailern. Finns en hel del info om spelet man annars missar, som lite info om vilka nya vapen som kommer med

http://www.gametrailers.com/player/49145.html

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Medlem

Ojda, såg rätt så lovande ut Hoppas spelet håller lika hög klass som denna 3 sekunders trailer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Jag hoppas på det bästa. Jämfört med de äldre COD och COD4 var skillnaderna enorma, och även enormt bra. Möjligheterna för detta spel att bli en riktig höjdare är väldigt stora.

heh , jag som tyckte cod 4 var ett slipat cod 2 med nya vapen.

får nog ta och lira om bägge två och kolla skillnaderna.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Info!
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=32690

Citat:

*Huvudfienden i spelet heter Makarov, kamrat till Zakhaev från första spelet.
*Soap som du spelade i första återkommer som erfaren NPC.
*Längre enspelarkampanj samt fler möjligheter. Smyga är inte helt omöjligt längre.
*60 fps-kampanj, med mer detaljerade miljöer.
*Separata co-op-uppdrag, alltså inte som i World at War.
*"Live-patching"-system, så att spelet kan uppdateras kontinuerligt.
*Du kommer under vissa sekvenser kunna simma och klättra, och på andra sätt vara "mer rörlig".
*Kritiken mot de oändligt spawnande fienderna har IW tagit till sig och kommer försöka hålla sig borta från superscriptade event.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Sedärja.. GT300 på sin plats då Alternativt GTX285 i SLI.

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Avstängd

alltså motorn är vell quake 4 motorn? men jag tycker det är skönt att dom har skippat cod namnet. om jag ej har fel nu så är det 2 olika företag som gör spelen. ena företaget gjorde vell 1-3-5 den andra gjorde 2-4-6 om jag ej har helt fel. så de bra företaget är ensamt namn nu^^ låter bra enligt mig.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
heh , jag som tyckte cod 4 var ett slipat cod 2 med nya vapen.

får nog ta och lira om bägge två och kolla skillnaderna.

Tänkte mest på alla "perks" och "challenge" i multiplayern. Fungerade riktigt bra.

*"Live-patching"-system, så att spelet kan uppdateras kontinuerligt.

Får man gissa att det främst är emot piratkopieringen?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
alltså motorn är vell quake 4 motorn? men jag tycker det är skönt att dom har skippat cod namnet. om jag ej har fel nu så är det 2 olika företag som gör spelen. ena företaget gjorde vell 1-3-5 den andra gjorde 2-4-6 om jag ej har helt fel. så de bra företaget är ensamt namn nu^^ låter bra enligt mig.

Nej det är en egen motor, kommer inte på vad den heter nu men den är släkt med source och gamla quake.

Visa signatur

Simlärare