Permalänk

grafikproblem

tjena!
varför får jag upp följande meddelande när jag startar ccc? ccc is not supported by the driver version of your enabled graphics adapter. please update your drivers or enable your ati adapter using the displays manager.
har senaste drivarna från xfxforce.com och vad fan är displaysmanager? HJÄRNSLÄPP! HJÄLP!
tack / A.
EDIT: nån som vet? irriterande att inte lösa problemet

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Har du testat ladda ner ifrån ATi/AMD's sida istället för Xfx?

Visa signatur

Intel Core i9 9900K@ 5,2Ghz (Noctua NH-D15) | Asus ROG Maximus Xi Hero Z390 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666Mhz | MSI GeForce RTX 3080 10GB GAMING X TRIO | EVGA Supernova G2 750W |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saodie
Har du testat ladda ner ifrån ATi/AMD's sida istället för Xfx?

japp... i ccc kommer bara den här skiten upp:http://img518.imageshack.us/img518/1288/ccccyc.jpg

ska ju gå att fixa på nått vis funkade igår innan jag bytte till 9.5 men funkar inte att byta tillbaks.:(

EDIT: kan vara något med integrerade graffet också... ska kika ifall det är avstängt.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

ta bort tråden!
problemet är inte löst än men det ska ju komma nya drivisar imon och då löser det sig förhoppningsvis?!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Testa att avaktiera integrerade kortet i BIOS.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K@ 5,2Ghz (Noctua NH-D15) | Asus ROG Maximus Xi Hero Z390 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666Mhz | MSI GeForce RTX 3080 10GB GAMING X TRIO | EVGA Supernova G2 750W |