GTAIV efter sista? *spoiler*

Permalänk
Medlem

GTAIV efter sista? *spoiler*

Står att jag har klarat ca 70% ?
Och jag tycker att Nico Bellic isf får ett tragiskt och tråkigt slut?
Kusinen Roman är död, flickvännen Kate verkar inte vilja ha med mig att göra osv.

Vid flera tillfällen under spelets gång så kan man göra olika val som sedan påverkar spelets fortsättning.
Tex när man kunde välja att göra nytt uppdrag åt Dimitri eller om man ville döda honom, jag gjorde uppdraget och då blev Kate sur efter det.
Fel val där kanske?...

Är spelet slut?

isf MÅSTE jag spela om det igen.

Visa signatur

HTPC: [MSI FM2-A75IA-E53 mITX] [AMD A6 5400k] [Corsair 4x2Gb 1600Mhz] [SSD Intel 120Gb 330] [WD 6Tb] [LiteOn iHBS112 BR-brännare] [SilverStone Grandia GD05B] [Antec 350w PSU]

Permalänk

klantarsle! Du sak ju inte göra affären med ryssen. Du ska ju hämnas! Jag tyckte det var bättre att kärringen dog än brorsan!

Fast det var ganska logiskt att något skulle hända om man fick välja mellan att hämnas och inte hämnas. Tänker man ett steg längre så har ju det konsekvenser. Eller åtminstone en liten klocka borde ringa.

Så antingen kör du om allt eller så får brorsan vara död. 100 % får du när du gjoirt alal side missions, dödat alla duvor osv osv.

Permalänk
Medlem

finns 2 slut vad jag vet .

det du körde , och ett där

markera texten under på egen risk.
spoiler börjar här

kusinen överlever , och kate dör.
vilket jag tycker är mycket bättre eftersom kate ändå aldrig snackar med en i de slut hon överlever. och roman är ju så jävla skön

det som ändrar slutet är om du gör affären med dimitri eller ej.

slutar här

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Kommer ihåg att jag sköt Dmitri med en RPG
Gillar hur man pangar han
(hur gör man spoiler grejs?)

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk

Klart man wastar ryssjäveln!
Fick ett skott i pannan med M-16 sedan tömde jag magget.

[spoiler] följt av [/spoil..]

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Ta det lugnt, Kate ringer dig igen efter ett tag, hon behöver bara lite tid har jag för mig. (sparade precis innan jag gjorde valet för att få spela genom båda sluten.)

Valde självklart att döda ryssen själv i min första playthrough, och föredrar det slutet faktiskt, verkade ta mycket hårdare på nåt sätt.

Och till den som sa att Roman är skön: Han är en av de mest irriterande karaktärerna i hela spelet imo, han ringer ju hela tiden och stör och låter så jävla glad och ovetande "COUSIIIIN, LET US GO BOWLING!! mitt i uppdragen... >.<

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem

just därför man har två sparningar...så man kan utförska välja alt.1 inte nöjd? hepp då laddar du sparning nr.2 och tar det andra valet...då får du uppleva båda sluten samt få båda achivements

Visa signatur

ASUS Strix Z270H i7700k 5.0ghz custom loop
Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200mhz
ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL