Permalänk

Spel 2009

Vilket spel ser du mest fram emot 2009, dock bara av de som inte kommit ut än

  • Prototype

  • Bioshock 2

  • Assassins creed 2

  • Starcraft 2

  • Diablo 3

  • COD - Modern warfare 2

  • Annat

Permalänk
Medlem

Aion - The Tower of Eternity

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Mafia II

Visa signatur

| Antec Three Hundred | Intel Q9550 @3.2Ghz | Asus P5Q PRO | Asus HD4850 + Accelero S1 Rev2 | Samsung Spinpoint 500gb | Corsair XMS2 4gb | LG Flatron M228WD | Corsair HX620 |

Permalänk
Medlem

Operation Flashpoint: Dragon Rising, ArmA 2, The Sims 3, nästa och näst-nästa expansion av EVE Online, samt Colin McRae DIRT 2.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Diablo 3 utan tvekan, men jag är långt ifrån säker på att det släpps i år, blizzard brukar ta äckligt lång tid på sig (se till att det blir ordentligt gjort mao). Annars är väl Modern Warfare 2 intressant om de lyckas förnya sig tillräckligt från CoD4, eller Operation flaspoint: dragon rising, ser rätt kul ut, många som klagar på att det ser för arkadigt ut men det passar mig fint.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fankn
Diablo 3 utan tvekan, men jag är långt ifrån säker på att det släpps i år, blizzard brukar ta äckligt lång tid på sig (se till att det blir ordentligt gjort mao). Annars är väl Modern Warfare 2 intressant om de lyckas förnya sig tillräckligt från CoD4, eller Operation flaspoint: dragon rising, ser rätt kul ut, många som klagar på att det ser för arkadigt ut men det passar mig fint.

Jag tror att det är meningen att det ska komma iår, men man vet ju aldrig...

Permalänk
Avstängd

ser ut som Blizzard gör dom mest intressanta titlarna nu

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Finns bara ett spel, å de är inte för SP delen

http://www.gametrailers.com/player/48060.html

http://www.youtube.com/watch?v=81V_ciKM2lg&feature=fvsr

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Call Of Juarez - Bound In Blood

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

....games i look forward to (2009-2010)

Im alive
Heavy rain
The saboteur
Aion-tower of eternity
Alan wake
Just Cause 2
Mafia 2
Stargate Worlds
StarCraft II
Diablo 3
Thi4f

and last but not least...^^
Guild Wars 2

Edit: saw that you where suposed to only chose one game... Mass Effect 2

Visa signatur

"overclocked budget-monster":amd athlonX2 5200+@ 3.2 ghz -:- k9a2vm -:- 2600pro 512mb (core:850 mem:580) -:- 2gb crosair...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zith360
....games i look forward to (2009-2010)

Im alive
Heavy rain
The saboteur
Aion-tower of eternity
Alan wake
Just Cause 2
Mafia 2
Stargate Worlds
StarCraft II
Diablo 3
Thi4f

and last but not least...^^
Guild Wars 2

Heavy rain, forgot that one in the poll, seems like a sweet game

Permalänk

Handlar det inte om att nämna det spelet man ser mest fram emot? Alltså inte en lista på 15 stycken!

I mitt fall så är det lätt ArmA2 som ser mest intressant ut iaf. Ser helt underbart ut!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Diablo 3 känns givet... men Mafia 2 ser också ruskigt läckert ut... svårt val men det får bli dibbla, vet inte hur många timmar jag nött på tvåan...

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Aion - The Tower of Eternity

Samma här

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

2009 är ett värdelöst spel-år.
Men för att säga något som verkar väldigt intressant är Red Faction Guerilla. Demot som jag laddade ner via xbox live var grymt kul. Speciellt att riva byggnader i sin väg när man är en robot. Ganska cool fysik

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 kommer antagligen släppas framåt jul. Blizzard har sen som regel att aldrig släppa ett spel mer än ett halvår emellan varandra, så Diablo 3 ser vi tidigast sommaren 2010. Att Starcraft 2 släpps före Diablo 3 är det ingen tvekan om.

Diablo 3 är dock lätt mest efterlängtat för min del.

Permalänk
Medlem

Need for Speed online

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
2009 är ett värdelöst spel-år.

Det var väl ändå att ta i, gillar du inte något av spelen i pollen, eller något av de andra som folket har nämnt, typ mafia 2, heavy rain, Aion - The Tower of Eternity med flera ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soulrapist
Det var väl ändå att ta i, gillar du inte något av spelen i pollen, eller något av de andra som folket har nämnt, typ mafia 2, heavy rain, Aion - The Tower of Eternity med flera ?

Klart jag vill spela dem. Men det känns inte som att de kommer något speciellt nytt och speciellt.
Men det är ju i och för sig bara att vänta på de klockrena indie-spelen.

Vi kan ju bara kolla på omröstningen.

# Prototype - Verkar enformigt. Dock coola miljöer o att det verkar som att det händer mycket på skärmen. Lite crackdown känsla av det.
# Bioshock 2 - Gillade ettan väldigt mycket o vill självklart ha en 2:a. Men story verkar inte vara den bästa o att de har kommit ett multiplayerläge verkar bara göra det sämre.
# Assassins creed 2 - Hoppas att det är bättre än tråkiga 1:an. Hade inget förutom snygg grafik.
# Starcraft 2 - Överhypat! Finns nuförtiden väldigt liknande spel. Star Craft var grymt o nyskapande
# Diablo 3 - Vad har jag att säga?.. Känns lite som en våldtäkt av världens bästa spel som gjorts. Tråkig grafik som får ett barn att gråta.
# COD - Modern warfare 2 - Alla känner igen hur Call of duty är. Men ändå väldigt kul.
Inget av dessa spel får mig att höja ögonbrynen

Permalänk
Hedersmedlem

tror inte diablo 3 kommer i år så jag röstade sc2

Permalänk
Medlem

Mortal Online! Jag hoppas bara att jag kommer att ha tid att spela det...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Mass Effect 2

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Mafia II

Permalänk
Medlem

Duke Nukem Forever

Skämt osido, så längtar jag nog mest efter Diablo 3, men inte en chans att det kommer 2009, så det får bli Modern Warfare 2

Permalänk

Vart är OFP:DR och Arma 2? Seriöst!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Jag håller med edgren och längtar till DiRT 2. Dock så är jag väldigt nyfiken på Diablo 3 också. Gillade Titan Quest grymt mycket så det ska bli kul att jämföra "kopian" med "orginalet" så att säga.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Operation Flashpoint: Dragon Rising, ArmA 2, Starcraft 2, Battlefield 1943.

Ps. Diablo 3 kommer garanterat INTE 2009

Edit: Då frågan var att välja ett spel, så får det bli Starcraft 2 för det är det enda jag vet kommer att garantera glädje då jag redan har lirat en pre-alpha version av det.

Permalänk

Ok då, diablo 3 kommer kanske inte iår, hade dock fått för mig det :\
Dessutom såg jag nu att jag skrev "Diaclo 3" i pollen, skummt att ingen sagt det än XD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tino
Operation Flashpoint: Dragon Rising, ArmA 2, Starcraft 2, Battlefield 1943.

Ps. Diablo 3 kommer garanterat INTE 2009

Just ja tusan! Battlefield 1943 glömde jag ju såklart ><

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

Nya AC2 ska enligt en utvecklare som skriver på ett annat forum vara bra mycket bättre eftersom alla dom dåliga sakerna dom fått kritik för ska fixas. Och sen ska man kunna flyga i da Vincis glidare, här är tråden http://forums.mapcore.net/viewtopic.php?f=23&t=13649

Visa signatur

Simlärare