Problem med 4870x2 och GRID

Permalänk
Medlem

Problem med 4870x2 och GRID

Försöker spela Racedriver Grid men det vill verkligen inte funka med mitt 4870x2 kommer bara till bilden där det står loading sen händer det inget mer. Någon som har haft samma problem?

J*vla sur är jag för att det strular vill ju spela....

Visa signatur

Intel i7 920 3.2 GHz // Asus P6T Deluxe // XFX Radeon HD5970 2GB Black Edition // Noctua NH-U12P // Corsair DDR3 6GB 1600MHz // Cooler Master HAF 932 // Corsair 850W // 2st WDC Black 500GB // OCZ 30GB // Dator 2: Compaq Mini 730EO

Permalänk

det är inte brandväggen som spökar då?

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Inveramsay
det är inte brandväggen som spökar då?

Spelar inte online...

Visa signatur

Intel i7 920 3.2 GHz // Asus P6T Deluxe // XFX Radeon HD5970 2GB Black Edition // Noctua NH-U12P // Corsair DDR3 6GB 1600MHz // Cooler Master HAF 932 // Corsair 850W // 2st WDC Black 500GB // OCZ 30GB // Dator 2: Compaq Mini 730EO

Permalänk
Medlem

Re: Problem med 4870x2 och GRID

Citat:

Försöker spela Racedriver Grid men det vill verkligen inte funka med mitt 4870x2 kommer bara till bilden där det står loading sen händer det inget mer. Någon som har haft samma problem?
Ursprungligen inskrivet av Alexus65

J*vla sur är jag för att det strular vill ju spela....

Hur kommer du fram till att posta detta i grafikkorts avdelningen?
Är det samma för alla spel så hör den hemma i denna avdelning, men då kanske du borde utveckla frågan mycket bättre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alexus65
Spelar inte online...

det gjorde inte jag med HL2:EP2 heller men det var brandväggen som strulade där.

Visa signatur

Simlärare