någon som vet när nya gtx 295 kommer.

Permalänk
Medlem

någon som vet när nya gtx 295 kommer.

Som rubriken lyder, är det någon som har hört något om när det nya Gtx 295 kommer läste här på sweclokers att det skulle komma snart så i maj då fattar jag det. Men är det någon som vet om det inte blir så.

Måste ha ett tänkte om jag skulle köpa det nuvarande men det är ju väldigt dumt om det kommer ett nytt eller hur

Visa signatur

Moderkort Asus Rampage IV Formula.... Processor intel core i7 3820 4,0 GHz......CPU kylare Corsair H100 Hydro Series......Ramminne 16GB Corsair XMS3 Vengeance........SSD ocz Vertex 4 256Gb *2 i raid 0.......windows 7 home premium 64-bit.......PSU från Corsair CMPSU-850AX......Blue ray brännare - Lite-On iHBS112......Corsair Graphite 600T svart ;)
Ljudkort Asus Xonar Essence STX. Grafikkort geforce Gtx 690 ;)

Permalänk
Avstängd

köp ett till GTX280 istället.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

skulle jag kanse ha gjort men sålde mitt gammla för ca 3månader sen på grund av det ekonomiska ska ju naturligt vis ha ett gtx 350 nästa år men kan inte vänta längre

Visa signatur

Moderkort Asus Rampage IV Formula.... Processor intel core i7 3820 4,0 GHz......CPU kylare Corsair H100 Hydro Series......Ramminne 16GB Corsair XMS3 Vengeance........SSD ocz Vertex 4 256Gb *2 i raid 0.......windows 7 home premium 64-bit.......PSU från Corsair CMPSU-850AX......Blue ray brännare - Lite-On iHBS112......Corsair Graphite 600T svart ;)
Ljudkort Asus Xonar Essence STX. Grafikkort geforce Gtx 690 ;)

Permalänk
Medlem

Dom ska komma sent i maj.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
köp ett till GTX280 istället.

sånt här förstör sweclockers!
vad för information om när gtx295 ger detta citat?
håll dig till ämnet tack detta är inget köpråd

Permalänk
Medlem

sorry for the question dipshit

Visa signatur

Moderkort Asus Rampage IV Formula.... Processor intel core i7 3820 4,0 GHz......CPU kylare Corsair H100 Hydro Series......Ramminne 16GB Corsair XMS3 Vengeance........SSD ocz Vertex 4 256Gb *2 i raid 0.......windows 7 home premium 64-bit.......PSU från Corsair CMPSU-850AX......Blue ray brännare - Lite-On iHBS112......Corsair Graphite 600T svart ;)
Ljudkort Asus Xonar Essence STX. Grafikkort geforce Gtx 690 ;)

Permalänk

skulle dom inte komma i början av maj först?

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

har den gamla versionen av GTX 295 :/ orkade inte vänta ska dock köpa nya GTX 395 eller vad nu värsting kortet kommer att heta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jensih
sånt här förstör sweclockers!
vad för information om när gtx295 ger detta citat?
håll dig till ämnet tack detta är inget köpråd

Såna som du förstör SweC, och det var inget köpråd, det var ett förslag!.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar