Får ej igång crysis warhead

Permalänk
Medlem

Får ej igång crysis warhead

Hejsan. Jag införskaffade för ett tag sedan en ny dator. Så jag tänkte testa lite olika spel med bra grafik.

I datorn sitter det en Intel core i7 2.66 Ghz, Radeon HD4890, 6 Gb 1333 Mhz minnen.

Men crysis startar inte, har försökt att uppdatera ati drivrutinerna, med mindre lyckat resultat.

Så jag undrar vad som kan vara fel, det känns ju som om att min dator prestandamessigt ska klara av det.

Visa signatur

No pain, no gain.

Permalänk
Avstängd

Din dator är tyvärr för klen :(, Nämen skoja bara den e perfa för spelet :D, Kanske är DX problem? testat att uppdatera ditt dx?

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Crysis startar inte, säger du, har du testat med 64bitars versionen som du kan få genom EAs download manager.

För du har väl köpt det?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

fick igång spelet. uppdaterade drivisarna till grafikkortet så funkade det hur bra i dx9 på enthusiast på allt ^^

Visa signatur

No pain, no gain.

Permalänk
Medlem

För du har väl köpt det? [/B][/QUOTE]

varför är det alltid någon som kommer med den korkade frågan?. så fort någon frågar nått om ett spel så kommer den. får ni betalt för dom?
spelet funkar presis lika bra även om det är pirat bara man gör rätt.
vet att man inte får fråga om pirat doningar här men det gjorde han ju inte så varför fråga?

Visa signatur

10100111001

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZKYNET

varför är det alltid någon som kommer med den korkade frågan?. så fort någon frågar nått om ett spel så kommer den. får ni betalt för dom?
spelet funkar presis lika bra även om det är pirat bara man gör rätt.
vet att man inte får fråga om pirat doningar här men det gjorde han ju inte så varför fråga?

Nä, jag får inte betalt för att ställa frågan. För om han hade ett orginal så hade han kunnat vända sig till direkt till EAs support och blivit hänvisad till 64bits-versionen av .exe filen, eller fått förslag på vad han skulle göra.

Att du sedan tycker att pirat funkar lika bra som ett orginal. Tja, jag himlar istället med ögonen och säger tyck du det, lille vän, men en vacker dag så växer även du upp.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Som om deras support är något att hänga i granen......
Det är som att säga "ring supporten" när du har problem med ditt bredband...
"har du startat om datorn" "det är fel på din router".....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danne
Som om deras support är något att hänga i granen......
Det är som att säga "ring supporten" när du har problem med ditt bredband...
"har du startat om datorn" "det är fel på din router".....

Eller installera om windows..

Jag sade aldrig att deras support är suverän, bara att även det kunde vara ett steg.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Faktum är att Solaris har rätt, eftersom det absolut vanligaste problemet med Crysis Warhead är online aktiveringen som den använder. Då får man ringa EA Support och fixa manuell aktivering eller öppna nya aktiveringar (om problemet är att man inte har någon kvar).

Dock så hade inte Palie problem med just detta, utan det var driver problem.