Modern Warfare 2, oklippt trailer

Permalänk

Modern Warfare 2, oklippt trailer

Oklippt trailer: http://modernwarfare2.infinityward.com/index.php?loc=en_GB

Ser sjukt nice ut, civila människor, man får köra snöskoter osv
Looking forward to it...

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem

SÅg den på Gametrailers igår riktigt nice. Längtar sjlv tills det kommer

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

Äntligen en trailer som visar ordentligt mycket av spelet! Ser riktigt bra ut
Blir ett givet köp när det kommer!

Permalänk

Jo precis, nu får man se hur det ser ut In-Game
Fyfan vad jag längtar, jag spelade ut CoD4 på typ 3 dagar tror jag, sen har jag kört ut det minst 2ggr till. Det där med att civila springer är ju grymt, den är snöskoter nice också
Allt verkar riktigt nice

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Avstängd

Infinity ward vet vad dom håller på med, tillskillnad från Treyarch, så jag kommer köpa detta Gillade 4:an, fast tröttnade relativt fort på multiplayer trots att jag brukade toppa, elr kanske just därför.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Infinity ward vet vad dom håller på med, tillskillnad från Treyarch, så jag kommer köpa detta Gillade 4:an, fast tröttnade relativt fort på multiplayer trots att jag brukade toppa, elr kanske just därför.

det var kanske därför inifinity wards hoppade av cod serien;)

så du vet ts så finns det redan trådar om trailers.

sen den informationen jag fick ut av trailern var massa vapen sen att man krigar i brasilien sen något annat land. sen att
killen man var i mw1 ser sjuk tuff ut:O

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Ser riktigt intressant ut!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem


Kan knappt vänta, är det planerat till november eller hur var det?

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Json@Jonas

Kan knappt vänta, är det planerat till november eller hur var det?

oktober tror jag

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
oktober tror jag

November är det.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Va, inga spekulationer om hurvida man kan spela det i olika upplösnignar, DX11 osv osv.. otroligt

Men annars, smaskigt. Som sagts, ett givet köp.

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk

Wow helt enkelt!

Permalänk
Medlem

hahahaha satt o dräglade dom få minuterna trailen var igång. blev tvungen o kolla 2 gånger till hehehe

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
oktober tror jag

Call of Duty - Modern Warfare 2 [2009-11-10]

Permalänk

Oh, trodde det var 2009-10-11, jävla amerikansk datumgrej

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk

MW2 blir ett givet köp! Spelar fortfarande MW1 online

(lite) offtopic: Hur skriver man datum? YY.MM.DD? Eller på nåt annat sätt?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
MW2 blir ett givet köp! Spelar fortfarande MW1 online

(lite) offtopic: Hur skriver man datum? YY.MM.DD? Eller på nåt annat sätt?

I USA skriver man YY.DD.MM vilket är sjukt irriterande då jag trodde att 2009.10.11 blev 2009.11.10 i "svenskt" format. Men det var omgjort till svenskt datum så..

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
I USA skriver man YY.DD.MM vilket är sjukt irriterande då jag trodde att 2009.10.11 blev 2009.11.10 i "svenskt" format. Men det var omgjort till svenskt datum så..

MM.DD.YY är det väl? Tex 9/11 är elfte september och det står 11.10.09 i slutet av trailern.

För övrigt fin trailer, ska bli skoj att spela det!

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem

Väldigt cinematisk.
Kändes lite james bond, som att det antingen pendlade mellan secret agent man eller army of two supersoldiers.(förstår inte varför folk tycker att det verkar som exakt samma sak :/ ) Men jag hoppas på att gameplayet är mer exakt samma sak som förra spelet.

Köra snöskoter i high speed chases och skjuta pistol... hmmm... kan vara tufft men förmodligen blir det en sån där sak som inte riktigt lyckas och förstör det som uppföljare(var för övrigt en av de få gameplay-delarna som var med i trailern). Snömiljön ser jag fram emot!
Sjukt antiklimax i slutet av filmen när han åker upp för ett snöre och PRECIS när han kommer ut så exploderar hela världen. Hoppas det inte har med spelet att göra, laaaaaame! Det var bara coolt i mile high club när det faktiskt handlade om hundradelar tills bomben small när man kastade sig ut från planet.

Det som gjorde förra så bra var ju att man inte ensam eller på grupps storlek tog sig an för mycket på engång. Det dök ju upp fler killar på ens sida när man behövde kriga sig igenom en stad eller in i en bunker. Sen vill jag inte säga att jag vill uppnå någon form av exakt realism i det hela heller. Ett krigsspel som är helt ultrarealistiskt skulle för det första aldrig spelas realistiskt för då skulle man tycka det var skittråkigt

Det var lite för många knife-assassinations i trailern tyckte jag. Antingen blir det någon superbov ala Metal Gear som springer runt med knivar och skäror och kan hoppa över 10-meters is-stup och klättra på väggar, eller så är det någon ogenomtänkt inbrytning utav spelets huvudkaraktär/er. Ett av knivbråken avslöjar ju även att man stöter på en ”okänd vän” eller så där. Jaaaames boooond!

Det ser ut som att spelet kommer ha ett springa och hoppa över hustak-moment. Jag vet inte hur bra det skulle bli. Antingen blir det ett ”press x to make win happen”-moment eller så måste dom göra om hela kontrollen för att ett sådant moment ska gå bättre än med ”bara hoppknappen”. Hoppas det bara är i slutet slutet utav en liten filmsekvens efter man räddat princessan från draken.

Flygplansskrottippen såg lame ut. Typ hemmagjord CS-bana. Men säkert vesäntlig då spelet förmodligen kommer innehålla terroristattentat mot civila, och bland annat flygplan/flygplats-kapning

Men men, det fanns vissa coola saker också. Insatsstyrke-delarna verkar svincoolt!(hoppas dom har paralella kampanjer här också, varav den ena spelar man en insatsstyrkenisse!) Det bekräftas även utav ett screenshot dom har på sin hemsida. Dom avslöjar lite också utav storyn. Någon terroristgrupp har förmodligen börjat attackera civila. ”Revenge is like a ghost” - så är det några nissar som går mejandes genom ett köpcentrum. Och springa mellan civila och sådant som det görs där i trailern är nytt och fräscht!(fanns ju inte många civila i förra spelet ).
Ser fram emot ett nytt c-130-gunner-uppdrag

Edit: För övrigt är CoD4 mitt absoluta favoritspel genom tiderna. Spelet är nästintill perfekt så för mycket nytt påhitt skulle förmodligen bara dra ned betyget. Dom skulle kunna göra't safe och bara köra exakt samma spel med en ny story och nya uppdrag. Det är ju nämligen endast det som saknas på fyran för att det ska bli perfekt(nämligen att spelet tar slut).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr Najsman
MM.DD.YY är det väl? Tex 9/11 är elfte september och det står 11.10.09 i slutet av trailern.

För övrigt fin trailer, ska bli skoj att spela det!

Självklart, du har rätt. Jag tänkte lite skumt.
11.10.09 var det som fick mig att tänka 11 Oktober 2009, fast det ska vara 10 November 2009, står mig sjukt mycket på att de envisas att ha månad först och sen dag, det är inte logiskt.

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk

Dom verkar ju inte direkt snåla på scriptade sekvenser. Jag undrar hur mycket man verkligen får spela själv Hur snyggt och spännande det än ser ut att vara så tycker jag det känns en aning overkill för ett spel. Men vi får väl se hur det blir. Inväntar lite gameplay-filmer!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

helvete, de här jag gick jag igång på

Permalänk
Avstängd

Detta ser riktigt grymt ut! Det verkar ju vara inriktat på terrorism och det blir nog sjukt nice!

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Dom verkar ju inte direkt snåla på scriptade sekvenser. Jag undrar hur mycket man verkligen får spela själv Hur snyggt och spännande det än ser ut att vara så tycker jag det känns en aning overkill för ett spel. Men vi får väl se hur det blir. Inväntar lite gameplay-filmer!

cod 4 hade inte många sekvenser men i deras trailer så var det många sekvenser om jag ej har fel om du förstår hur jag menar. Sen en av dom sakerna som är meningen med denna trailer är att om du kollar igenom den riktigt några och lägger märket till alla små detaljer så får du reda på väldigt mycket hur spelet kommer vara vad det kommer handla om vart man är vilka nya vapen som finns etc.

Kolon jag läste igenom din text. Om du verkligen tror på det du skriver så tror jag nog inte du känner infinity wards...

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd

Ser sjuk snyggt ut

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KoloN
Bra text..

+1

På tal om ingenting, någon som vet om det är på gång med ett nytt SWAT spel?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Blir att inhandla. Ska bli mitt primärlir resten av året

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
+1

På tal om ingenting, någon som vet om det är på gång med ett nytt SWAT spel?

Oh, det hade varit GRYMT kul.
SWAT 4 var skönt som fan, tänk det fast nytt med bättre grafik

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem

Känner och känner Dom blev ju väldigt nyskapande i serien i och med fyran, som blev en succé. Jag får bara hoppas att dom kan arbeta vidare på succén istället för att känna att dom behöver skapa något nytt. Som jag sa. Det enda felet med fyran är ju att det tar slut. Så exakt samma av allt bara en fortsättning på storyn skulle göra spelet exakt lika bra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Blir att inhandla. Ska bli mitt primärlir resten av året

Så från mitten av november till slutet av december då ? Låga ambitioner.

Permalänk

trist att de inte har nån co-op

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm