S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl

Permalänk

S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl

Tjenamoss
Jag har nyligen köpt S.T.A.L.K.E.R och har 2 frågor.

Kan man vänta i spelet (få tiden att gå snabbare)? Mitt i natten ser man ju ingenting!

Är Clear Sky värt att skaffa?

mvh // cropsgrinder

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=920...

Går inte vad jag vet. Du har ju ficklampa? Bara att gå å göra grejer på natten.. är lite mer spännande också.

Permalänk

Mjo, men ficklampan lyser typ inte upp nånting.
När får man nightvision?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Mjo, men ficklampan lyser typ inte upp nånting.
När får man nightvision?

När du skaffar en bättre suit, kommer dock inte ihåg exakt vilka som har nightvision.
Men på natten är det ju så där härligt läskigt ju, då ska man vara ute och dräpa mutanter med kniv Hehe.

Enligt mig är Clear Sky värt att skaffa, gameplay-känslan är i helhet inte riktigt lika bra som SoC, men delar av den känns faktiskt bättre.

I höst kommer expansion 2, Call of Pripyat, med (som det verkar) extremt stora öppna landskap och bättre grafik.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

finns ju sovsäck mod annars

ja körde me denna:
http://stalker.filefront.com/file/;95474
de e en uber mod

kolla runt här också:
http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game...

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Re: S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Tjenamoss
Jag har nyligen köpt S.T.A.L.K.E.R och har 2 frågor.

Kan man vänta i spelet (få tiden att gå snabbare)? Mitt i natten ser man ju ingenting!

Är Clear Sky värt att skaffa?

mvh // cropsgrinder

Clear Sky är mycket sämre än SoC men skulle inte säga att det är dåligt. Det är värt köpet om du kan hitta det för under 200kr.

Visa signatur

| Coolermaster HAF Miditower | KFA2 GTX 570 800/2000 | Intel i5 2500k @4GHz | 8GB DDR3 1600MHz | Windows 7 64-bit |

3DMARK11 Score: 6270

Permalänk

Slagga/vänta finns det som sagt moddar som fixar, som länkat ovan. Sen tycker jag absolut att Clear Sky är värt att skaffa. Ettan är så klart bäst, men Clear Sky slänger in mycket bättre grafik, nya banor och lite nya trevliga funktioner. Men lira ettan först

Själv ser jag också mycket fram emot den kommande tredje expansionen. Bra skit det här!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Mitt kommer förhoppningsvis med royal mail idag, £3.99 var inte så farligt. Jag drog hem ultimate modden i förberedande syfte med så det ska bli lite snyggare/bättre (hoppas jag). På sätt och vis hoppas jag dock att det inte kommer, har en tenta kvar imorron som jag fortfarande inte har läst än

Visa signatur

Simlärare