Asus bygger specialare med dubbla GTX 285

Permalänk

Uhm...låter ju bara som ett dyrt ihopklisteri Stort och fult är det också. Med tanke på innehållet i den där plastkåpan så känns kylningen som ett riktigt problem.

Permalänk
Medlem

Wow nice, skulle gärna lägga vantarna på ett sånt!

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StRANGER
Varför ska man köra det i 70-80 fps när 35-40 räcker och CryEngine3 kommer funka till 360 och PS3 så det ska inte vara några problem för en bra dator att köra det.

Lite offtopic, men ändå;

Att nå 35-40fps är ok, men det är stor skillnad i känsla på en shooter som når 60fps istället. Dessutom pratar nästan alla om medel fps, och med en medel på 35-40 i Crysis kommer man antagligen ha många dippar ner under 20.

------

Angående kortet så är det ett lyxkort för rika. Undrar hur Asus får ekonomin att gå ihop eftersom specialdesignen med två GTX 285 lär ha kostat en del. Kanske är det mest för att ha som flagskepp i marknadsföring.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aniron

"verkar varmt och därmed högljutt"

Låter värme? menar du att man måste höja fläkthastigheten för att det är varmt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kinc
Nejdå det tar bara upp två PCI-platser

Första jag tänkte på var att vi kanske får se det i några overclocking events. Med några fina rekord i 3Dmark

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hansfilipelo
Ska ju tillverkas i kvantitet om 1 000 så de lär ju ändå sälja slut.

Skulle också tro det!!

Tror t.o.m att det bara smäller till, så är ALLA borta.
Tycker annars att ett SÅ kraftigt (läs varmt), stort och förmodat ultra dyrt kort i begränsad upplaga definitivt skulle ha haft ett riktigt full-cover block på, redan från fabrik. Speciellt vid SLI!
Förutom all värme det lär utveckla, speciellt vid överklockning, så skulle ett vattenblock ta mindre plats också. Kundkretsen det riktar sig till är väl ändå inte folk som söker pris/prestanda, vi övriga får drömma vidare!

Hur som helst, starkt jobbat Asus, riktigt nice faktiskt

Permalänk
Medlem

Förresten, personligen så tycker jag faktiskt inte att kortet är fult, inte på något sett (smaken är som......).

Tycker bara att ett fullcover block i koppar skulle göra det mer rättvisa.......

.... Shiny !!!

Permalänk

oj jag måste ställa frågan: klarar det crysis på max?

xD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pantheus
Undrar varför nvidia inte gjorde detta från början?
Nån härinne sade att det var omöjligt, men nu har ASUS lyckats.

Exakt min åsikt, jag ville hela tiden att GTX 295 skulle baserats på gtx 280 istället för 260 som nu är fallet. Fast folk sa att det inte skulle funka, dra för mkt ström, bli för varm, etc... Så var ju inte fallet när allt kommer omkring

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JDE
Om inget kort kan köra Crysis på typ 70-80 fps idag hur ska det då se ut när cryengine 3 kommer!!

Cry3ngine kommer vara mer optimerad än 2'an.. så antingen snarlikt eller bättre.

@Nilsie; Klart det klarar crysis på max

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
oj jag måste ställa frågan: klarar det crysis på max?

xD

2st sånna här, alltså Quad-SLI borde inte ha så svårt för crysis

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stylaren
Minnesmängd 2x 2 048 MB

Ehhhhhh? 4 gb minne på ett kort, det är galet. För 285:an har ju bara 1gb minne... Ingen dålig ökning måste jag säga.. Quad sli 8gb grafikminne! NICE! kan inte stämma? eller?

För att göra en lång förklaring kort. Man räkar inte ihop minnet när det gäller SLI/CF. Varje GPU behöver sitt eget minne. Till viss det kan de dela på minnet men absolut inte så det dubblas, inte ens i närheten.

Så nej, det blir inte så att 2st 2gb kort = 4gb. Sen är det så att det idag inte behövs heller så det vore totalt onödigt. I spel då alltså. Kanske i andra avseenden men då måste det finnas programstöd också.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
2st sånna här, alltså Quad-SLI borde inte ha så svårt för crysis

Crysis "skalar" tyvärr dåligt med SLI, FPS ökar runt 30% eller så med en extra GPU. Med 2 extra lär det bli ännu mindre rent procentuellt sett, till en kostnad av 100% högre strömförbrukning och ytterligare en tjutande fläkt. (Plus 2 extra bildrutor i uppdateringslagg också...)

Iofs, detta är ju irrelevant då crysis är det eviga 'springande skämtet' inom spelvärlden... Typ tredje kommentaren till varje artikel om en ny superdator brukar ju vara "men kan den köra crysis?".

Permalänk
Medlem

Fett najs kort men snart en relik...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaves
[B] Exakt min åsikt, jag ville hela tiden att GTX 295 skulle baserats på gtx 280 istället för 260 som nu är fallet. Fast folk sa att det inte skulle funka, dra för mkt ström, bli för varm, etc... Så var ju inte fallet när allt kommer omkring

Jag tror jag har påpekat detta tre gånger i samma tråd nu.....
Ett vanligt GTX 295 ÄR BASERAT PÅ 2 STYCKEN GTX 275 SLI SPEGLADE OCH PRESTERAR EXAKT LIKADANT. INTE VARKEN GTX260 ELLER GTX 280 ELLER GTX 285 Men däremot använder man samma Gpu i 275 och 285 och 295 men 275 har samma pcb och minnen som 260 och 295, fast 295 har egen pcb men denna nya 295 har istället för minnen från 260 och 275 fått minnen från 285 det är hela skillnaden .... Läser ingen information från tillverkare nu längre ?? Har alla gått över till att lyssna på rykten ??
Gamla gtx295 ger i quad sli 4x prestanda som gtx 275 (X58 bräda) och denna spesialare ger 4x prestandan til gtx 285 (X58 bräda)
entrippel sli ger ungefär 2,5 gånger prestandan eller 3x prestandan på vissa X58 system. Quad sli skalar bättre visar tester än tri sli trots att många tror på myten om motsatsen om detta med....quad sli använder bara två pci-e så dataströmmen flätas bättre än genom att använda tre platser detta är en flashals i nordbryggan och cpi-e fsb för allt utom de nyaste 1366 brädorna och de kommande 1156 brädorna där nordbryggan ligger på cpu i stället för på brädan så uncore styr pci-e kontrollen synkroniserad med den ingjutna nordbryggan vilket öpnar för potensial som man ändå tror flaskhalsar eftersom den bara kommer med tvåkanaligt ram. Men den som lever får se.. Det finns någonstans i allt detta specs hos larrabe processorn som öppnar för grymma bandbredder och stöd för 4 ram minnekanaler... den ska tydligen öppna för bandbredder som tillåter den nya gt300 serien prestera uppemot 15-17 gånger dagens bästa GPU...så man tänker tydligen låta den skala som flera serverprocessor från de senaste serierna idag och stödja OS aplikationer effektivare med den reela processeringskraften levererad från Gpu därför har den missvisande trots vara en renodlad gpu men visar sig delegera kraft och hastighet från från gpu och ram med sina många kärnor inte vara en renodlad cpu som vi är vana med idag på detvisetatt den ger själv själva styrkan att driva aplikationerna. Vi ser redan försmaken i intels NYA ÅTTAKÄRNIGA XEON 7000 serien med FYRA RAM KANALER !!! SOM FINNS ATT KÖPA ! altså 8 rambrickor på brädan. Denna processor som släpptes för väldigt få dagar sedan kostar också...... så inom ett år är även detta MARS och I366 och 1156 från nutid och första larrabee släpts är våra nuvarande system snart reliker vi minns med nostalgi, som vi ser på amiga och liknande, för så stor väntas skillnaderna bli...

Den enda orsaken til att man tillverkar dubbelkort är att åstadkomma quad sli konfigurationer på en vanlig ATX eller EATX eller microATX bräda !

Faktum är att GTX 285 i sli presterar redan lite bättre än ett ensamt GTX 295 ända tills detta nya kortet tillverkats, GTX 285 tri sli presterar lite sämre än vanliga GTX 295 i quad sli på grund av flaskhalsande bandbred om du inte har X58 bräda då löser det sig för flera av dem tillåter PCI-E x16 på 3 platser.

SÅ TÄNK GT300 SERIE GPU i QUAD SLI I COMBO MED EN XTREME LARRABEE
JÄVLAR VAD DET SKA TA HUS I HELVETE !
Sluta nu fantisera om korten , läs och lär på speclistor.

Permalänk

Hi,

i have one question.

What happens if you put 1 of this graphic cards into a pc with 4 GB Ram but a Windows with 32 bit?

Or the same with 2 cards?

Could you test this?

Hej

Jag har en fråga!

Vad händer när man 1 grafikkort i en dator med 4GB RAM och en 32-bitars Windows är?
kan du sätta detta på prov?

Eller samma bara med 2 kort

(google translation)

I hope that you are able to understand what i want to know. ^^

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stylaren
Minnesmängd 2x 2 048 MB

Ehhhhhh? 4 gb minne på ett kort, det är galet. För 285:an har ju bara 1gb minne... Ingen dålig ökning måste jag säga.. Quad sli 8gb grafikminne! NICE! kan inte stämma? eller?

Om två grafikkort har 2Gb var så måste da ha samma data i sina minnen. Med andra ord kan inte detta nya kortet ha 4GB data i sina kort, det kommer ha samm 2GB i båda korthalvorna. Totala datakapcititen kommer fortfarande vara 2GB. Även om du köper fler kort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pc_problems
Hi,

i have one question.

What happens if you put 1 of this graphic cards into a pc with 4 GB Ram but a Windows with 32 bit?

Or the same with 2 cards?

Could you test this?

Hej

Jag har en fråga!

Vad händer när man 1 grafikkort i en dator med 4GB RAM och en 32-bitars Windows är?
kan du sätta detta på prov?

Eller samma bara med 2 kort

(google translation)

I hope that you are able to understand what i want to know. ^^

Varför i HELVETE skulle man vilja köra ett sånt här kort i et 32 bit system ??
Köper man sånna har man ett high end system med nf200 , I7 minimum 1000w osv..... har man råd med detta kortet, ja då stryper man det inte varken med hård eller mjukvara skulle jag tro ROFLMAO.....
Jag HAR det på önskelistan ....men jag har det som krävs för att utnyttja det med..... Men tilbaka til början..... SÄG ett, bara ett argument att använda windows 32 bit i ett High end system....

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
Jag tror jag har påpekat detta tre gånger i samma tråd nu.....
Ett vanligt GTX 295 ÄR BASERAT PÅ 2 STYCKEN GTX 275 SLI SPEGLADE OCH PRESTERAR EXAKT LIKADANT. INTE VARKEN GTX260 ELLER GTX 280 ELLER GTX 285 Men däremot använder man samma Gpu i 275 och 285 och 295 men 275 har samma pcb och minnen som 260 och 295, fast 295 har egen pcb men denna nya 295 har istället för minnen från 260 och 275 fått minnen från 285 det är hela skillnaden .... Läser ingen information från tillverkare nu längre ?? Har alla gått över till att lyssna på rykten ??
Gamla gtx295 ger i quad sli 4x prestanda som gtx 275 (X58 bräda) och denna spesialare ger 4x prestandan til gtx 285 (X58 bräda)
entrippel sli ger ungefär 2,5 gånger prestandan eller 3x prestandan på vissa X58 system. Quad sli skalar bättre visar tester än tri sli trots att många tror på myten om motsatsen om detta med....quad sli använder bara två pci-e så dataströmmen flätas bättre än genom att använda tre platser detta är en flashals i nordbryggan och cpi-e fsb för allt utom de nyaste 1366 brädorna och de kommande 1156 brädorna där nordbryggan ligger på cpu i stället för på brädan så uncore styr pci-e kontrollen synkroniserad med den ingjutna nordbryggan vilket öpnar för potensial som man ändå tror flaskhalsar eftersom den bara kommer med tvåkanaligt ram. Men den som lever får se.. Det finns någonstans i allt detta specs hos larrabe processorn som öppnar för grymma bandbredder och stöd för 4 ram minnekanaler... den ska tydligen öppna för bandbredder som tillåter den nya gt300 serien prestera uppemot 15-17 gånger dagens bästa GPU...så man tänker tydligen låta den skala som flera serverprocessor från de senaste serierna idag och stödja OS aplikationer effektivare med den reela processeringskraften levererad från Gpu därför har den missvisande trots vara en renodlad gpu men visar sig delegera kraft och hastighet från från gpu och ram med sina många kärnor inte vara en renodlad cpu som vi är vana med idag på detvisetatt den ger själv själva styrkan att driva aplikationerna. Vi ser redan försmaken i intels NYA ÅTTAKÄRNIGA XEON 7000 serien med FYRA RAM KANALER !!! SOM FINNS ATT KÖPA ! altså 8 rambrickor på brädan. Denna processor som släpptes för väldigt få dagar sedan kostar också...... så inom ett år är även detta MARS och I366 och 1156 från nutid och första larrabee släpts är våra nuvarande system snart reliker vi minns med nostalgi, som vi ser på amiga och liknande, för så stor väntas skillnaderna bli...

Den enda orsaken til att man tillverkar dubbelkort är att åstadkomma quad sli konfigurationer på en vanlig ATX eller EATX eller microATX bräda !

Faktum är att GTX 285 i sli presterar redan lite bättre än ett ensamt GTX 295 ända tills detta nya kortet tillverkats, GTX 285 tri sli presterar lite sämre än vanliga GTX 295 i quad sli på grund av flaskhalsande bandbred om du inte har X58 bräda då löser det sig för flera av dem tillåter PCI-E x16 på 3 platser.

SÅ TÄNK GT300 SERIE GPU i QUAD SLI I COMBO MED EN XTREME LARRABEE
JÄVLAR VAD DET SKA TA HUS I HELVETE !
Sluta nu fantisera om korten , läs och lär på speclistor.

Insert < P >.

Tror inte det finns en människa som ORKAR läsa igenom en sådan rörig massa av versaler, kommateringar, uttropstecken och gud vet vad.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av shagy
Varför i HELVETE skulle man vilja köra ett sånt här kort i et 32 bit system ??
Köper man sånna har man ett high end system med nf200 , I7 minimum 1000w osv..... har man råd med detta kortet, ja då stryper man det inte varken med hård eller mjukvara skulle jag tro ROFLMAO.....
Jag HAR det på önskelistan ....men jag har det som krävs för att utnyttja det med..... Men tilbaka til början..... SÄG ett, bara ett argument att använda windows 32 bit i ett High end system....

Du svarar inte på frågan. Förutsätt inte att mannen är efterbliven.

Don't mind the above answer because it's a completely idiotic answer. Also it's written in such a bad swedish you can't even translate it properly. The guess is you can read swedish but with such a bad swedish I guess it would be hard for you.

To answer your question, well what will happen is that Windows will "mapp" 2GB of the total 4GB of memory addresses and will leave no memory left for other applications more than essential Windows ones. So it would be an really bad idea. The solution, of course would be to either use Windows XP 64-bit, not recommended though because it's really broken, or to use Vista 64-bit which is able to "mapp" "zillions" of memory addresses.

Hope it answered your question.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pc_problems
Hi,

i have one question.

What happens if you put 1 of this graphic cards into a pc with 4 GB Ram but a Windows with 32 bit?

Or the same with 2 cards?

Could you test this?

Hej

Jag har en fråga!

Vad händer när man 1 grafikkort i en dator med 4GB RAM och en 32-bitars Windows är?
kan du sätta detta på prov?

Eller samma bara med 2 kort

(google translation)

I hope that you are able to understand what i want to know. ^^

As Dinoman says it would be a very bad idea. It's recommended to use a 64 bit OS when using 1Gb cards or more. And at 2Gb it's 64 bit is necessary to avoid a serious performance hit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaves
Exakt min åsikt, jag ville hela tiden att GTX 295 skulle baserats på gtx 280 istället för 260 som nu är fallet. Fast folk sa att det inte skulle funka, dra för mkt ström, bli för varm, etc... Så var ju inte fallet när allt kommer omkring

+1 till som håller med

Så här skulle de gjort GTX295 från början. Rikligt med minne och med 512-bussen. Åh vad jag hade köpt det. Nu blir det en spektakulär parentes från ASUS i elfte timmen. Kanske sköt det över för mycket i prestanda gentemot GT300?

Visa signatur

Bänktester är i värsta fall som foton utan blixt i ett mörkt rum. Väggarna blir svarta. Med fantastisk repeterbarhet.
Q9450@3,6, Asus P5E deluxe (x48), True Rev. C PP
Hd5870@1052/1331
Silverstone Fortess II, Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tannat
+1 till som håller med

Så här skulle de gjort GTX295 från början. Rikligt med minne och med 512-bussen. Åh vad jag hade köpt det. Nu blir det en spektakulär parentes från ASUS i elfte timmen. Kanske sköt det över för mycket i prestanda gentemot GT300?

Jaha så du håller med till felaktig information? GTX295 liknar mer en kombination av två GTX275 kort.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av this
Jaha så du håller med till felaktig information? GTX295 liknar mer en kombination av två GTX275 kort.

Normala GTX295 baseras på GTX260s och GTX275s minnesbuss/minnesmängd, alltså på GTX260s kretskort snarare än GTX280s. Det var så Xaves menade det. Inget felaktigt i det.

Visa signatur

Bänktester är i värsta fall som foton utan blixt i ett mörkt rum. Väggarna blir svarta. Med fantastisk repeterbarhet.
Q9450@3,6, Asus P5E deluxe (x48), True Rev. C PP
Hd5870@1052/1331
Silverstone Fortess II, Corsair HX750

Permalänk

Tack för ditt svar är "Dinoman"

Om jag förstått det rätt nu, Windows använder alltid 2 Gb för sig själv. Mer kan inte ta den. Inte ens om grafikkortet har 4 GB.

2 GB för Windows, 2GB för grafikkort (oavsett om grafikkortet är 2,3 eller 4 GB)

Eller hur?

google translation,
i can´t speak swedish

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pc_problems
Tack för ditt svar är "Dinoman"

Om jag förstått det rätt nu, Windows använder alltid 2 Gb för sig själv. Mer kan inte ta den. Inte ens om grafikkortet har 4 GB.

2 GB för Windows, 2GB för grafikkort (oavsett om grafikkortet är 2,3 eller 4 GB)

Eller hur?

google translation,
i can´t speak swedish

I don't know where the limit is, probably less than 2Gb for windows, the reason to why Dinoman says 2Gb is that a 4Gb GTX 295 only uses 2Gb adress space. Since the card only is 2Gb from Windows point of view. That's because it's a dual card. It has 4Gb total, but in reality it's 2Gb data mirrored in 2 copies, one copy per GPU.

If you would have a single GPU card with 3Gb it would probably use 3Gb of the adress space. I don't know if Windows at some point stop giving the graphic card adress space. If i don't, it won't be able to boot with a 4Gb card.

Dinoman might now more and may correct me.
And of course, now we are talking about 32 bit OS. 64 bit won't have such problems with any graphics card in a long time.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av walp
Holy shit!

Borde dock döpt den till 'Big Motherf#"¤er! eller nåt mer passande än Mars...

Är det en Glass? Är det en röd gasplanet?, nej, det är två ihoplimmade GTX285...! t_T

Om 20 år kommer någon jeppe gå förbi en sopkontainer innehållandes detta kort säga nåt i stil med:

"HÖHHÖ Uffe, Min klockradio har ju banne mig mer beräkningskraft än den där stenåldersmackapären!!!!!!11"

Hahahaha så sant önskar ja blev född typ år 2300 går inte ens att fatta vilken teknologi som kommer finnas då fan va coooooolt synd att vi inte kommer se dt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
2st sånna här, alltså Quad-SLI borde inte ha så svårt för crysis

2 sådana där ger i alla fall världsrekord. Roligare än Crysis.

http://www.nordichardware.com/Reviews/?skrivelse=554&page=3

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk

med quad SLI menar dom 2 grafikkort va?(varje grafikkort har 2 gpu:er så de blir 4 st)?

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kinnunen4321
med quad SLI menar dom 2 grafikkort va?(varje grafikkort har 2 gpu:er så de blir 4 st)?

Ja, just precis.

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Citat:

Mars ska endast tillverkas i 1 000 exemplar

hur många gtx 295 standard har tilverkats

var ju synd att de bara kmr att tillverkas bara 1000st

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida