Permalänk
Medlem

Ratt problem

Hej
Jag har stora ratt problem. När jag ska spela Volvo- the game så funkar inte min ratt, som är en microsoft sidewinder precision racing wheel.

Den funkar till alla andra spel jag har, första gången när jag testa volvo spelet så funkade ratten och sen efter det när min bror skulle testa så funkade den inte ( Datan hade då varit avstängd i några timmar).

Idag när jag koppla in den i usb porten så kom det ett ljud och då vet man att den ska fungera så jag kollade på spelenheter och den var där, jag startade spelet och tänkte ändra kontrollerna tillbaka från mitt tagentbord till ratten. Det brukar stå i kontroll menyerna i spelet vad ratten heter men det står bara "Detected input devices" och man kan inte ändra kontrollerna eller göra nåt.

Så vad tror ni kan vara felet?

Väldigt tacksam om ni kan hjälpa mig.

Permalänk
Medlem

snälla hjälp mig

Permalänk
Hedersmedlem

Inte när du bryter våra regler.
§ 4
Bumpning

Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.