Postgången från Komplett.se?

Permalänk

Postgången från Komplett.se?

Hej! Jag har beställt lite prylar från komplett, min fråga är då hur leveransen går till om någon vet? Det står nu på postens hemsida att paketet är sorterat i örebro. Åker den vidare till stockholm sen eller direkt till Trollhättan där jag bor? Tacksam för svar

P.s vet inte om detta är rätt tråd.

Permalänk

Beror ju helt på vad du valde för fraktalternativ vid beställning. Troligen kommer du får ett SMS där det står att du kan hämta ut det på närmaste postkontor

Permalänk

Okej tänlte bara på om det kommer imorn, vill ju helst ha det innan helgen menar jag. Jag valde postpaket.

Permalänk
Medlem

Brukar ta ungefär en dag om det hinner skickas i tid.
Om det står på postens hemsida att paketet är framme och du inte har hunnit få avi så kan du hämta ut det med kollinumret och leg annars

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

så länge dom har allt i lager, komplett har ju typ sveriges snabbaste leveranser för teknik/datordelar, det är dom och dustin som har typ posten bilar på konstant standby så det kvittar knappt vilken tid på dygnet du beställer.
max 24 timmar.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk

Tack för svaren! Då har jag förhoppningsvis paketen imorn då=) Fick bara för mig att paketen skulle upp till stockholm å vela å sen till Trollhättan, men så är nog inte läget.

Permalänk
Medlem

OM ånge ligger mellan Örebro och Trollhättan lär du inte få dem innan helgen. Men om inte så lär du

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

För att svara på frågan så tror jag nog att paketet åker via Stockholm. Nästan allt tar den vägen, enligt mina erfarenheter när jag bodde i Blekinge. Men det tar aldrig längre än en dag för det

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
OM ånge ligger mellan Örebro och Trollhättan lär du inte få dem innan helgen. Men om inte så lär du

Alltför sant.:(

För mig har det blivit ännu sämre. Företagspaket 16.00 från Stockholm kom alltid fram dagen efter, men sedan några månader skiter Ånge i att sortera dem samma dag/natt oavsett, alltså tar det numera alltid 2 dagar som från södra Sverige. Ingen mening för mig att handla från stockholmsföretag längre om jag har bråttom. Tråkigt för Dustin tex.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
så länge dom har allt i lager, komplett har ju typ sveriges snabbaste leveranser för teknik/datordelar, det är dom och dustin som har typ posten bilar på konstant standby så det kvittar knappt vilken tid på dygnet du beställer.
max 24 timmar.

Om de så har 100 lastbilar som kör till terminalen så kommer paketet ändå inte fram fortare än när tant agda postar kakrecept.

Permalänk
Hedersmedlem

Tigerkaka?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik redigerad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM